Treść artykułu

Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej. Edycja I

Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej to pierwsza z cyklicznych publikacji, którą rozpoczynamy przygotowany przegląd interesujących i ważnych dla naszego sektora informacji i zjawisk rynkowych, pozyskanych w wyniku prowadzonego przez nas monitoringu mediów, opinii i innych źródeł informacji.

Na kilkudziesięciu stronach publikacji znajdują się informacje, które uznaliśmy za interesujące, zwracające uwagę, obrazujące trendy i badania rynku pracy, sfery edukacji i innych obszarów aktywności społeczno-gospodarczego wpływające na sektor komunikacji marketingowej i jego otoczenie.

Raport będzie publikowany na stronie www Rady cyklicznie, kilka razy w roku. Pierwszy obejmuje okres od grudnia 2019 do marca 2020.

Zapraszamy do lektury

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *