Treść artykułu

Marcin Olkowicz prelegentem konferencji PR 2021. Challenge accepted!

Komunikacja ma największą wartość, gdy odpowiada na bieżące wydarzenia i zabezpiecza reputację na przyszłość. Dlatego Związek Firm Public Relations zorganizować największą branżową konferencję online „PR 2021. Challenge accepted!” poświęconą komunikacji po pandemii. Wśród zaproszonych prelegentów znalazł się Marcin Olkowicz, przewodniczący Sektorowej Rady ds. Kompetencji  Sektora Komunikacji Marketingowej. Zapraszamy do rejestracji!

Wydarzenie odbędzie się 27-28 sierpnia 2020 w trybie online, a udział w nim jest bezpłatny.

Konferencja skierowana jest przede wszystkim do szefów komunikacji, decydentów zatwierdzających strategie, koncepty oraz budżety PR. Termin konferencji wpisuje się w kalendarz planowania aktywności obecnych i potencjalnych klientów na kolejny rok. To znakomity moment, aby w tym czasie podkreślić ogromną wartość i rolę, jaką ma PR do odegrania w zarządzaniu organizacją, firmą, marką czy usługą bądź produktem w roku 2021.

Przedstawiciel Rady Sektorowej prelegentem konferencji

Wśród kilkudziesięciu prelegentów znalazł się Marcin Olkowicz, przewodniczący Rady Sektorowej, który opowie o tym, czego uczy kryzys w obszarze komunikacji marketingowej.

Wykład opierać się będzie o wyniki badania zawarte w raporcie „Marketingowe Kompetencje Przyszłości”. Ogromne zmiany społeczne w relacjach międzyludzkich, mają nieuchronny wpływ na formę komunikacji, jaką dziś przyjmują firmy i marki, aby odpowiadać na potrzeby konsumentów. Raport ujawnił potrzebę uzupełnienia wiedzy i umiejętności w obszarze strategicznego myślenia i działania w obliczu niestabilnej sytuacji biznesowej, umiejętności miękkich, takich jak: elastyczność, innowacyjność i zwinność, ale także pogłębiania e-kompetencji z zakresu e-learningu i digital marketingu. Te kompetencje stanowić będą bazę do budowania „skutecznych strategii komunikacji i zarządzania reputacją w erze post-Covid”.

Cel charytatywny konferencji – pomagając możesz otrzymać bilet na udział stacjonarny 

Ostatnie miesiące jeszcze bardziej pogłębiają nierówności społeczne, a na skutki kryzysu są narażeni najsłabsi. Dlatego przy okazji konferencji „PR 2021. Challenge accepted!” Związek Firm Public Relations organizuje zbiórkę na rzecz Powiślańskiej Fundacji Społecznej. Wspiera ona dzieci z rodzin zmarginalizowanych, zagrożonych rozpadem, niewydolnych wychowawczo.

W lipcu w jednym z pomieszczeń świetlicy przy ul. Przemysłowej wybuchł pożar. Spłonęła większość zabawek, sprzętu sportowego, biwakowego i materiałów potrzebnych do wyjazdów i zajęć terapeutycznych, co obecnie uniemożliwia jej funkcjonowanie. Zakup nowego wyposażenia świetlicy oraz jej remont będą mogli wesprzeć uczestnicy konferencji „PR 2021. Challenge accepted!”.

Pierwszych 30 osób, które przekaże darowiznę (niezależnie od jej wysokości) i wyśle zgłoszenie na adres: joanna.dokudowicz@zfpr.pl, otrzyma zaproszenia do udziału stacjonarnego w wydarzeniu (Innowatorium PKN ORLEN w Warszawie).

Pełny program konferencji oraz rejestracja na stronie: https://zfpr.pl/pr2021/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *