Treść artykułu

Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej. Edycja V

Zapraszamy do lektury piątej edycji przeglądu informacji istotnych z punktu widzenia sektora, opracowanego na bazie monitoringu mediów, raportów branżowych i innych publikacji. Edycję tę dedykujemy zmianom, jakie zaszły w szybszym tempie, niż się mogliśmy spodziewać, w związku z pandemią oraz trendom dotyczącym jej wpływu na nasze życie, rynek pracy i kondycję sektora w przyszłości.

Po kilku miesiącach tej trudnej sytuacji przekazujemy wyniki badań, które napawają nas optymizmem w kilku obszarach: ocena szkoleń online, które teraz dominują, jest bardzo wysoka, pracownicy nie tylko chętnie w nich uczestniczą, ale także są skłonni dopłacić do merytorycznie ważnych dla nich tematów.

Zauważona w poprzednim monitoringu wirtualizacja usług zaczęła rządzić się swoimi nowymi prawami i oczekiwaniami konsumentów. Zaczynają się krystalizować nowe trendy dotyczące wykorzystania w dalszym stopniu nowych technologii, AI, ich wpływu na budowanie interdyscyplinarnych super-zespołów opartych na talentach i ukierunkowanych na wdrażanie nowych odpowiedzialnych misji organizacji.

Cieszą nas wyniki badań wskazujących na coraz większy w działach IT odsetek kobiet, które dzięki wsparciu rodziny wybierają te kierunki pracy zawodowej samodzielnie.

Zapraszamy do lektury oraz dzielenia się z nami Państwa spostrzeżeniami o treści raportu.

Zapraszamy również do zapoznania się z pozostałymi publikacjami przygotowanymi przez Radę Sektorową, które dostępne są TUTAJ.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *