Treść artykułu

Marketingowe kompetencje przyszłości. Weź udział w II edycji badania!

Zapraszamy do udziału w drugiej edycji badaniu potrzeb szkoleniowo-rozwojowych w sektorze komunikacji marketingowej. Pierwszą edycję przeprowadziliśmy rok temu – tuż na początku pandemii. Porównanie wyników obu edycji badań będzie zatem tym bardziej interesujące. poszerzamy również grupę respondentów – oprócz pracowaców i pracowników SKM o opinię chcemy również zapytać o kandydatów do pracy w tym sektorze.

Celem badania jest określenie zapotrzebowania na nowe kompetencje oraz na rozwój umiejętności w sektorze komunikacji marketingowej. Efekty badania posłużą przygotowaniu programów szkoleń oraz programów studiów na potrzeby sektora.

Do wypełnienia ankiety zapraszamy:

  • pracodawców Sektora Komunikacji Marketingowej
  • pracowników Sektora Komunikacji Marketingowej
  • kandydatów do pracy w Sektorze Komunikacji Marketingowej

Sektor Komunikacji Marketingowej definiowany jest w oparciu o Polską Klasyfikację Działalności Gospodarczej z uwzględnieniem następujących kodów:

  • PKD J58.1 – Wydawanie książek i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza,
    z wyłączeniem w zakresie oprogramowania,
  • PKD J59 – Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych,
  • PKD J60 – Nadawanie programów ogólnodostępnych i abonamentowych,
  • PKD M.73.1 – Reklama

Wypełnienie ankiety zajmuje maksymalnie 15 minut.  Termin badania został przedłużony do 24 maja! Zapraszamy do udziału!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *