Zapraszamy do udziału w drugiej edycji badaniu potrzeb szkoleniowo-rozwojowych w Sektorze Komunikacji Marketingowej. Pierwszą edycję przeprowadziliśmy rok temu – tuż na początku pandemii. Porównanie wyników obu edycji badań będzie zatem tym bardziej interesujące. Poszerzamy również grupę respondentów – oprócz pracodawców i pracowników SKM o opinię chcemy też zapytać o kandydatów do pracy w tym sektorze.
Celem badania jest określenie zapotrzebowania na nowe kompetencje oraz na rozwój umiejętności w sektorze komunikacji marketingowej. Efekty badania posłużą przygotowaniu programów szkoleń oraz programów studiów na potrzeby sektora.
Do wypełnienia ankiety zapraszamy:
pracodawców Sektora Komunikacji Marketingowej
pracowników Sektora Komunikacji Marketingowej
kandydatów do pracy w Sektorze Komunikacji Marketingowej
Sektor Komunikacji Marketingowej definiowany jest w oparciu o Polską Klasyfikację Działalności Gospodarczej z uwzględnieniem następujących kodów:
PKD J58.1 – Wydawanie książek i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania,
PKD J59 – Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych,
PKD J60 – Nadawanie programów ogólnodostępnych i abonamentowych,
PKD M.73.1 – Reklama
Wypełnienie ankiety zajmuje maksymalnie 15 minut. Termin badania został przedłużony do 24 maja! Zapraszamy do udziału!