Treść artykułu

Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej. Edycja VI

Zapraszamy do lektury szóstej edycji przeglądu informacji istotnych z punktu widzenia sektora, opracowanego na bazie monitoringu mediów, raportów branżowych i innych publikacji. Edycję ta to większości owoce namysłu nad ulubionym zagadnieniem ekspertóww czasach pandemii – futurologii. Publikujemy przegląd prognoz dotyczących przemian pracy, popytu na kompetencje i związanych z nich wyzwań.

Monitoring ten przedstawia także najważniejsze wnioski z jednego z najciekawszych w ostatnich latach opracowań, dotyczących systemu edukacji (rozumianego szeroko) w Polsce. Tym, co różni prezentowaną w niniejszym opracowaniu publikację od innych raportów na ten temat jest szerokość perspektywy patrzenia na systemy edukacji i rozwoju kompetencji w Polsce.

Większość prezentowanych badań i ekspertyz w jakimś stopniu porusza kwestie nierówności społecznych i potencjału do ich wzrastania pod wpływem recesji spowodowanej pandemią, zwiększonej automatyzacji i cyfryzacji pracy.

W opracowaniach dotyczących tak silnie sfeminizowanej branży nie może zabraknąć też tematu dotyczącego miejsca kobiet w SKM. Cieszy nas coraz liczniejsze pojawianie się opracowań poruszających tak istotną kwestię.

Życzymy udanej lektury i zapraszamy do dzielenia się z nami Państwa spostrzeżeniami o treści raportu.

Zapraszamy również do zapoznania się z pozostałymi publikacjami przygotowanymi przez Radę Sektorową, które dostępne są TUTAJ.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *