Treść artykułu

Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej. Edycja VII

Oddajemy w Państwa ręce siódmą edycję przeglądu informacji istotnych z punktu widzenia sektora, opracowaną na bazie monitoringu mediów, raportów branżowych i innych publikacji. Obecne wydanie zawiera omówienie materiałów, które dobrze oddają dwoistość doświadczenia wiosny 2021 roku, która była z jednej strony mrocznym okresem trzeciej fali Pandemii Covid-19, a z drugiej – rosnącego poczucia oddechu i poszukiwania wytchnienia.

W monitoringu znajdą więc Państwo pesymistyczne spojrzenie na zwiększającą się cyfryzację pracy i powodowaną przez nią erozję jakości miejsc pracy. Pokazujemy również jak zmniejsza się zainteresowanie zatrudnieniem w marketingu m.in. z powodu słabnącego poczucia sensu pracy w tej branży. Jednocześnie zwracamy uwagę na rosnący optymizm przedsiębiorców i większą chęć zatrudniania nowych pracowników, także w naszym sektorze. Pochylamy się też nad zagadnieniem zmiany pracy, przytaczamy dane dotyczące mobilności zawodowej Polaków, ale też próbujemy zrozumieć, co stoi za indywidualnymi historiami gwałtownych zmian zawodowych.

Życzymy udanej lektury i zapraszamy do dzielenia się z nami Państwa spostrzeżeniami o treści raportu.

Zapraszamy również do zapoznania się z pozostałymi publikacjami przygotowanymi przez Radę Sektorową, które dostępne są TUTAJ.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *