Treść artykułu

Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej. Edycja VIII

Oddajemy w Państwa ręce ósmą edycję przeglądu informacji istotnych z punktu widzenia sektora, opracowaną na bazie monitoringu mediów, raportów branżowych i innych publikacji. Obecne wydanie koncentruje się na zapotrzebowaniu na kompetencje specyficzne dla branży komunikacji marketingowej oraz na przemianach w zakresie popytu na umiejętności na rynku pracy.

 

Prezentowane materiały pozwalają spojrzeć na polski rynek pracy z perspektywy globalnej i porównać jego stan z realiami z innych krajów. Możliwe jest to dzięki wykorzystaniu raportów powstałych na podstawie badań międzynarodowych. Pomimo wielu podobieństw w tych porównaniach, rysują się też wyraźne różnice, np. w zakresie gotowości do rozwijania kompetencji pracowników przez polskich menedżerów czy też postrzegania obecności osób starszych w mediach.

Życzymy udanej lektury i zapraszamy do dzielenia się z nami Państwa spostrzeżeniami o treści raportu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *