Treść artykułu

Badanie: Co przyciąga młodych? Pokolenie Z o pracy w sektorze.

Zapraszamy do badania, mającego na celu poznanie opinii młodych nt. pracy w sektorze marketingowym.

Komunikacja marketingowa tak, jak wiele innych sektorów zmaga się w obecnym czasie z coraz większymi niedoborami pracowników. W tym kontekście zasadne jest sprawdzenie, jak marketing widzą ludzie młodzi, którzy mogą dołączyć do grona pracowników sektora. Czy marketing jest dla nich atrakcyjnym miejscem pracy? Jakie aspekty pracy liczą się dla nich najbardziej? Jak według nich kształtują się zarobki w branży na tle innych sektorów?

Ankietę kierujemy do:

  • studentów
  • świeżych absolwentów studiów wyższych (poniżej 26 roku życia)
  • potencjalnych kandydatów do rozpoczęcia pracy w sektorze

Jeśli jesteś przedstawicielem jednej z powyższych grup, prosimy o wypełnienie ankiety.

Inicjatywa ta jest drugim etapem szerszego projektu – badania rynku pracy w branży mediów, reklamy i marketingu, który wspólnie realizują: ScreenLovers, Rada Sektorowa ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, Rocket Jobs, SW Research oraz Just Join IT. 

Wyniki badania zostaną przedstawione w kwietniu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *