Premiera wyników badania rynku pracy w mediach i reklamie podczas VideWars by ScreenLovers
Już 12 kwietnia podczas konferencji VideoWars by ScreenLovers odbędzie się premiera badania rynku pracy w mediach i reklamie, którego byliśmy partnerem. Badanie dotyczyło tego, jak – w porównaniu z 2019 rokiem – zmieniło się samopoczucie i przemyślenia ludzi pracujących w reklamie oraz z jakimi wyzwaniami mierzą się pracodawcy i pracownicy tej dynamicznej, a przez to wymagającej branży.
Zapraszamy na premierę wyników badania, którą Wojciech Kowlaczyk i Joanna Nowakowska przedstawią już 12 kwietnia podczas VideoWars by ScreenLovers. To piąta edycja cyklicznej imprezy dla fachowców z rynku wideo i reklamy. Organizatorzy kolejny raz zmierzą się z mitami na temat wideo i telewizji, spojrzą w przyszłość tych mediów i zastanawią się, jak wycisnąć z nich korzyści dla biznesu. Na konferencję zapraszamy agencje, reklamodawców, nadawców, wydawców wideo, badaczy, producentów oraz wszystkich, których współtworzą rynek telewizji i wideo lub bardzo chcieliby zacząć.
Szczegółowe informacje TUTAJ.