Treść artykułu

Genius Universitatis 2023 – konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej pod patronatem Radu Sektorowej

Uczelnie mogą zgłaszać do konkursu prace w jednej, lub kilku kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, video online, content marketing, serwis rekrutacyjny i nowość – Genius Ad (dla niestandardowych prac, które „nie mieszczą się” w pozostałych kategoriach). 

Zgłoszenia przyjmowane będą do 3 lutego za pośrednictwem specjalnie przygotowanej platformy. 

Prace konkursowe oceniać będzie znakomita kapituła ekspertów pod kierownictwem Przewodniczącego prof. dr hab. Artura Krajewskiego. W składzie gremium oceniającego znajdują się:  

  • Katarzyna Dragović – założycielka Szkoły Mistrzów Reklamy
  • Jacek Szlak – redaktor naczelny serwisu Marketing przy Kawie
  • Joanna Bednarkiewicz – Deputy Creative Director w Publicis Worldwide
  • Ewa Opach – dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska
  • Adam Nowakowski – Creative Agency Partner CEE w Meta
  • Rafał Drzewiecki – Head of Marketing Central Europe w serwisie TikTok
  • Kamil Bolek – CMO w LTTM
  • Bartosz Dembiński – strateg/trener ds. PR i komunikacji
  • Michał Bucholc – Creative Director w GONG
  • Michał Sęk – Creative Director w 180heartbeats + JUNG v. MATT
  • Bart Biały – Creative Director w PLEJ

 

Ogłoszenie wyników nastąpi 10 marca 2023 r. podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego w EXPO XXI w Warszawie. 

Więcej na stronie konkursu: www.genius.perspektywy.pl 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *