Aktualności

Webinar: Co przyciąga młodych? Pokolenie Z o pracy w marketingu.

Zapraszamy do obejrzenia nagrania i pobrania prezentacji z webinaru poświęconemu wynikom badania „Co przyciąga młodych? Pokolenie Z o pracy w sektorze”. W czasie panelu dyskusyjnego poznaliśmy opinie z perspektywy pracodawcy, młodego pokolenia i reprezentanta rynku HR.

Marketingowe kompetencje przyszłości. Weź udział w III edycji badania!

Zapraszamy do udziału w trzeciej edycji badania potrzeb szkoleniowo-rozwojowych w sektorze komunikacji marketingowej. Pierwszą edycję przeprowadziliśmy tuż na początku pandemii, drugą już w jej trakcie, a obecna – trzecia edycja odbywa się w nowej sytuacji geopolitycznej. Porównanie wyników wszystkich edycji badań będzie zatem tym bardziej interesujące. Jeśli reprezentujesz sektor komunikacji marketingowej, pomóż nam i podziel się swoją opinią! Termin badania przedłyżamy do 27 kwietnia!

Premiera wyników badania rynku pracy w mediach i reklamie podczas VideWars by ScreenLovers

Już 12 kwietnia podczas konferencji VideoWars by ScreenLovers odbędzie się premiera badania rynku pracy w mediach i reklamie, którego byliśmy partnerem. Badanie dotyczyło tego, jak – w porównaniu z 2019 rokiem – zmieniło się samopoczucie i przemyślenia ludzi pracujących w reklamie oraz z jakimi wyzwaniami mierzą się pracodawcy i pracownicy tej dynamicznej, a przez to wymagającej branży.

Raport z I edycji badań – BBKL

Przedstawiamy wyniki pierwszej edycji badania Branżowego Bilansu Kapitału Ludzkiego II – sektor komunikacji marketingowej realizowanego przez PARP we współpracy z Sektorową Radą ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.

Tendencje branżowe a kształcenie w sektorze

W niniejszym opracowaniu ekspertów Rady, Tomasz Chrząstek, Adiunkt w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach, Kierownik Uniwersyteckiego Centrum Mediów przybliża bliższą i dalszą perspektywę dla środowiska akademickiego.

Wsparcie na rzecz Ukrainy

W ramach działań pomocowych na rzecz uchodźców z Ukrainy, Departament Rynku Pracy w Ministerstwie Rodziny i Polityki Społecznej utworzył rządową stronę, w ramach której można udzielić wsparcia lub je znaleźć. Są tam także informacje o oficjalnych akcjach pomocowych na rzecz Ukrainy. Ministerstwo ogłosiło również konkurs na aktywizację cudzoziemców. Szczegóły na stronie www. Organizacje i firmy z sektora zjednoczyły siły na rzecz wsparcia dla sąsiadów. Z inicjatywy Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, przy wsparciu partnerów IAA Polska, IAB Polska, ZFPR oraz firmy…

Premiera raportu Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego II w SKM

Zapraszamy na spotkanie 10 marca, z cyklu „Okrągły stół” pt.: Pomiędzy automatyzacją procesów marketingowych a komunikacją Human To Human (H2H), podczas którego zostaną przedstawione wyniki I edycji badania Branżowego Bilansu Kapitału Ludzkiego II – sektor komunikacji marketingowej realizowanego przez PARP we współpracy z Sektorową Radą ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.

Perspektywa sektora ad intra i ad extra

W kolejnym opracowaniu ekspertów Rady, Patrycja Załuska, prezeska RE:START KARIERY oraz eksperta ds. rynku pracy przybliża perspektywę sektora poprzez analizę działań wewnętrznych i zewnętrznych firm aktywnych na rynku komunikacji marketingowej.

Jak 2022 rok, wpłynie na kondycję mentalną?

Zapraszamy do kolejnego opracowania z cyklu Predykcje na 2022 rok przygotowanego przez ekspertów Rady Sektorowej. Autorką najświeższego materiału jest Anna Malinowska, Kierownik Działu Szkoleń i Rozwoju Ringier Axel Springer Polska, psycholog.

Od spokoju do wyzwania. Rynek pracy 2022

Zapraszamy do cyklu opracowań ekspertów Rady Sektorowej, przedstawiającego predykcje na 2022 rok.
Pierwszą część przygotował Zbigniew Brzeziński, Lider Grupy Roboczej ds. Rynku Pracy, specjalista w miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach.