Aktualności
Już jest raport z wynikami drugiej edycji Branżowego Bilansu Kapitału Ludzkiego II dla sektora komunikacji marketingowej. Projekt ten, prowadzony przez PARP we współpracy z Sektorową Radą ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, miał na celu zwiększenie wiedzy na temat stanu i kierunków rozwoju kadr w branży i związanego z nim zapotrzebowania na kompetencje. W Krakowie w dniach 9-10 września odbył się III Kongres Futurologiczny. Konferencja służyć miałaa integracji środowisk artystycznych i akademickich, stwarzając przestrzeń do interdyscyplinarnego dyskursu. Nie zabraklo naszego przedstawiciela, Zbigniewa Brzezińskiego, który mówił o kompetencjach przyszłości w marktingu wiedzy. Zapraszamy do pobrania prezentacji z wystąpienia oraz obejrzenia galerii zdjęc. Zapraszamy na bezpłatny webinar poświęcony drugiej edycji Branżowego Bilansu Kapitału Ludzkiego II dla sektora komunikacji marketingowej – projektu PARP prowadzonego we współpracy z Sektorową Radą ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. Oddajemy w Państwa ręce czternastą edycję przeglądu informacji istotnych z punktu widzenia sektora, opracowaną na bazie monitoringu mediów, raportów branżowych i innych publikacji. Wydanie to poświęciliśmy tematowi sztucznej inteligencji, który zdominował w ostatnich miesiącach przestrzeń internetu. Trwa siódma edycja „Pracodawcy Jutra”. Konkurs Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości skierowany jest do przedsiębiorców oraz instytucji edukacyjnych współpracujących z przedsiębiorcami, którzy realizowali inicjatywy edukacyjne w obszarze rozwoju pracowników lub propagowania idei edukacyjnych. Termin zgłoszeń został przedłużony do 31 lipca! Od pomysłu do własnej działalności gospodarczej. W Kieleckim Parku Technologicznym odbyły się warsztaty z przedsiębiorczości w ramach konkursu „Biznes z klasą”, który objęty jest patronatem Rady Sektorowej. Uczniowie kieleckich szkół ponadpodstawowych uczyli się jak zaprezentować swoje pomysły na własny biznes, albo projekt akcji społecznej. Oddajemy w Państwa ręce ósmą edycję przeglądu informacji istotnych z punktu widzenia sektora, opracowaną na bazie monitoringu mediów, raportów branżowych i innych publikacji. Obecne wydanie koncentruje się na zapotrzebowaniu na kompetencje specyficzne dla branży komunikacji marketingowej oraz na przemianach w zakresie popytu na umiejętności na rynku pracy. Już 11. edycja. Aż 35 uczestników – uczelni i wydziałów. W sumie 103 prace przesłane do 8 różnych kategorii. Ale tylko jeden (1!), ale jakże ambitny cel wszystkich tych wysiłków: zaprezentować uczelnię/wydział/instytut/katedrę jako miejsce wymarzone dla kandydatów na studia na rok akademicki 2022/2023. Przedstawiamy laureatów konkursu Genius Universitatis 2023. Rada Sektorowa była partnerem wydarzenia. Wystartowała XI edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. Konkurs ma charakter otwarty – jest adresowany do wszystkich polskich szkół wyższych (również wydziałów i instytutów), a udział w nim jest bezpłatny. Rada Sektorowa objęła wydarzenie patronatem. Oddajemy w Państwa ręce ósmą edycję przeglądu informacji istotnych z punktu widzenia sektora, opracowaną na bazie monitoringu mediów, raportów branżowych i innych publikacji. Obecne wydanie koncentruje się na zapotrzebowaniu na kompetencje specyficzne dla branży komunikacji marketingowej oraz na przemianach w zakresie popytu na umiejętności na rynku pracy. Raport z II edycji Branżowego Badania Kapitału Ludzkiego dla SKM
O kompetencjach w komunikacji marketingowej podczas III Kongresu Futurologicznego w Krakowie
Bezpłatny webinar: Niepewność i zmienność impulsem do rozwoju. Wyniki II edycji projektu Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego dla SKM
Sztuczna inteligencja tematem najnowszego monitoringu Rady Sektorowej
Zostań „Pracodawcą Jutra”. Termin zgłoszeń przedłużony do 31 lipca
Dugi etap konkursu „Biznes z klasą” pod naszym patronatem zakończony!
Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej. Edycja XIII
Znamy zwycięzców 11. edycji Genius Universitatis!
Genius Universitatis 2023 – konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej pod patronatem Radu Sektorowej
Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej. Edycja XII