Aktualności
Zapraszamy do obejrzenia nagrania i pobrania prezentacji z webinaru poświęconemu wynikom badania „Co przyciąga młodych? Pokolenie Z o pracy w sektorze”. W czasie panelu dyskusyjnego poznaliśmy opinie z perspektywy pracodawcy, młodego pokolenia i reprezentanta rynku HR. Zapraszamy do udziału w trzeciej edycji badania potrzeb szkoleniowo-rozwojowych w sektorze komunikacji marketingowej. Pierwszą edycję przeprowadziliśmy tuż na początku pandemii, drugą już w jej trakcie, a obecna – trzecia edycja odbywa się w nowej sytuacji geopolitycznej. Porównanie wyników wszystkich edycji badań będzie zatem tym bardziej interesujące. Jeśli reprezentujesz sektor komunikacji marketingowej, pomóż nam i podziel się swoją opinią! Termin badania przedłyżamy do 27 kwietnia! Już 12 kwietnia podczas konferencji VideoWars by ScreenLovers odbędzie się premiera badania rynku pracy w mediach i reklamie, którego byliśmy partnerem. Badanie dotyczyło tego, jak – w porównaniu z 2019 rokiem – zmieniło się samopoczucie i przemyślenia ludzi pracujących w reklamie oraz z jakimi wyzwaniami mierzą się pracodawcy i pracownicy tej dynamicznej, a przez to wymagającej branży. Przedstawiamy wyniki pierwszej edycji badania Branżowego Bilansu Kapitału Ludzkiego II – sektor komunikacji marketingowej realizowanego przez PARP we współpracy z Sektorową Radą ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. W niniejszym opracowaniu ekspertów Rady, Tomasz Chrząstek, Adiunkt w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach, Kierownik Uniwersyteckiego Centrum Mediów przybliża bliższą i dalszą perspektywę dla środowiska akademickiego. W ramach działań pomocowych na rzecz uchodźców z Ukrainy, Departament Rynku Pracy w Ministerstwie Rodziny i Polityki Społecznej utworzył rządową stronę, w ramach której można udzielić wsparcia lub je znaleźć. Są tam także informacje o oficjalnych akcjach pomocowych na rzecz Ukrainy. Ministerstwo ogłosiło również konkurs na aktywizację cudzoziemców. Szczegóły na stronie www. Organizacje i firmy z sektora zjednoczyły siły na rzecz wsparcia dla sąsiadów. Z inicjatywy Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, przy wsparciu partnerów IAA Polska, IAB Polska, ZFPR oraz firmy… Zapraszamy na spotkanie 10 marca, z cyklu „Okrągły stół” pt.: Pomiędzy automatyzacją procesów marketingowych a komunikacją Human To Human (H2H), podczas którego zostaną przedstawione wyniki I edycji badania Branżowego Bilansu Kapitału Ludzkiego II – sektor komunikacji marketingowej realizowanego przez PARP we współpracy z Sektorową Radą ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. W kolejnym opracowaniu ekspertów Rady, Patrycja Załuska, prezeska RE:START KARIERY oraz eksperta ds. rynku pracy przybliża perspektywę sektora poprzez analizę działań wewnętrznych i zewnętrznych firm aktywnych na rynku komunikacji marketingowej. Zapraszamy do kolejnego opracowania z cyklu Predykcje na 2022 rok przygotowanego przez ekspertów Rady Sektorowej. Autorką najświeższego materiału jest Anna Malinowska, Kierownik Działu Szkoleń i Rozwoju Ringier Axel Springer Polska, psycholog. Zapraszamy do cyklu opracowań ekspertów Rady Sektorowej, przedstawiającego predykcje na 2022 rok.Webinar: Co przyciąga młodych? Pokolenie Z o pracy w marketingu.
Marketingowe kompetencje przyszłości. Weź udział w III edycji badania!
Premiera wyników badania rynku pracy w mediach i reklamie podczas VideWars by ScreenLovers
Raport z I edycji badań – BBKL
Tendencje branżowe a kształcenie w sektorze
Wsparcie na rzecz Ukrainy
Premiera raportu Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego II w SKM
Perspektywa sektora ad intra i ad extra
Jak 2022 rok, wpłynie na kondycję mentalną?
Od spokoju do wyzwania. Rynek pracy 2022
Pierwszą część przygotował Zbigniew Brzeziński, Lider Grupy Roboczej ds. Rynku Pracy, specjalista w miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach.