Aktualności

Raport z II edycji Branżowego Badania Kapitału Ludzkiego dla SKM

Już jest raport z wynikami drugiej edycji Branżowego Bilansu Kapitału Ludzkiego II dla sektora komunikacji marketingowej. Projekt ten, prowadzony przez PARP we współpracy z Sektorową Radą ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, miał na celu zwiększenie wiedzy na temat stanu i kierunków rozwoju kadr w branży i związanego z nim zapotrzebowania na kompetencje.

O kompetencjach w komunikacji marketingowej podczas III Kongresu Futurologicznego w Krakowie

W Krakowie w dniach 9-10 września odbył się III Kongres Futurologiczny. Konferencja służyć miałaa integracji środowisk artystycznych i akademickich, stwarzając przestrzeń do interdyscyplinarnego dyskursu. Nie zabraklo naszego przedstawiciela, Zbigniewa Brzezińskiego, który mówił o kompetencjach przyszłości w marktingu wiedzy. Zapraszamy do pobrania prezentacji z wystąpienia oraz obejrzenia galerii zdjęc.

Sztuczna inteligencja tematem najnowszego monitoringu Rady Sektorowej

Oddajemy w Państwa ręce czternastą edycję przeglądu informacji istotnych z punktu widzenia sektora, opracowaną na bazie monitoringu mediów, raportów branżowych i innych publikacji. Wydanie to poświęciliśmy tematowi sztucznej inteligencji, który zdominował w ostatnich miesiącach przestrzeń internetu.

Zostań „Pracodawcą Jutra”. Termin zgłoszeń przedłużony do 31 lipca

Trwa siódma edycja „Pracodawcy Jutra”. Konkurs Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości skierowany jest do przedsiębiorców oraz instytucji edukacyjnych współpracujących z przedsiębiorcami, którzy realizowali inicjatywy edukacyjne w obszarze rozwoju pracowników lub propagowania idei edukacyjnych. Termin zgłoszeń został przedłużony do 31 lipca!  

Dugi etap konkursu „Biznes z klasą” pod naszym patronatem zakończony!

Od pomysłu do własnej działalności gospodarczej. W Kieleckim Parku Technologicznym odbyły się warsztaty z przedsiębiorczości w ramach konkursu „Biznes z klasą”, który objęty jest patronatem Rady Sektorowej. Uczniowie kieleckich szkół ponadpodstawowych uczyli się jak zaprezentować swoje pomysły na własny biznes, albo projekt akcji społecznej.

Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej. Edycja XIII

Oddajemy w Państwa ręce ósmą edycję przeglądu informacji istotnych z punktu widzenia sektora, opracowaną na bazie monitoringu mediów, raportów branżowych i innych publikacji. Obecne wydanie koncentruje się na zapotrzebowaniu na kompetencje specyficzne dla branży komunikacji marketingowej oraz na przemianach w zakresie popytu na umiejętności na rynku pracy.

Znamy zwycięzców 11. edycji Genius Universitatis!

Już 11. edycja. Aż 35 uczestników – uczelni i wydziałów. W sumie 103 prace przesłane do 8 różnych kategorii. Ale tylko jeden (1!), ale jakże ambitny cel wszystkich tych wysiłków: zaprezentować uczelnię/wydział/instytut/katedrę jako miejsce wymarzone dla kandydatów na studia na rok akademicki 2022/2023. Przedstawiamy  laureatów konkursu Genius Universitatis 2023. Rada Sektorowa była partnerem wydarzenia. 

Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej. Edycja XII

Oddajemy w Państwa ręce ósmą edycję przeglądu informacji istotnych z punktu widzenia sektora, opracowaną na bazie monitoringu mediów, raportów branżowych i innych publikacji. Obecne wydanie koncentruje się na zapotrzebowaniu na kompetencje specyficzne dla branży komunikacji marketingowej oraz na przemianach w zakresie popytu na umiejętności na rynku pracy.