Aktualności
Zapraszamy do udziału w kolejnej edycji bezpłatnej, wirtualnej konferencji na żywo, kierowanej do osób pracujących w marketingu, HR i edukacji. Podczas wydarzenia uczestnicy dowiedzą się, jak dziś poruszać się w obszarze komunikacji marketingowej oraz jakie działania podejmować, aby podążać za zmianami kreującymi rynek pracy w sektorze. Eksperci Sektorowej Rady ds. Sektora Komunikacji Marketingowej przygotowali pakiet bezpłatnych materiałów dla szkół wyższych. Zawiera on cztery kompleksowe ekspertyzy dotyczące rekomendowanych zmian w zakresie akademickich biur karier, staży, studiów dla praktyków, a także systemu ECTS oraz szczegółowe propozycje rekomendowanych programów nauczania na uczelniach wyższych na kierunkach: Analityka w komunikacji marketingowej, Digital expert, Performance marketing, Zarządzanie projektem marketingowym i Zarządzanie w przemyśle kreatywnym. Serdecznie zapraszamy do udziału w ważnym etapie budowania dokumentu Sektorowej Ramy Kwalifikacji sektora Komunikacji Marketingowej. Aby wziąć udział, dołącz do seminariów i badań jakościowych FGI. Spotkania odbędą się online. Aplikacja mobilna „SuperStaż dla Nauczycieli” to zrealizowana w konwencji komiksu gra, której celem jest poznanie Sektora Komunikacji Marketingowej. W aplikacji można poznać podstawowe stanowiska pracy oraz dowiedzieć się czym jest brief, a także poznać przykłady działań promocyjnych dla produktów skierowanych do konkretnej grupy odbiorców. Aplikacja mobilna „SuperStaż” to zrealizowana w konwencji komiksu gra, której celem jest poznanie Sektora Komunikacji Marketingowej. W aplikacji można poznać podstawowe stanowiska pracy oraz dowiedzieć się czym jest brief, a także poznać przykłady działań promocyjnych dla produktów skierowanych do konkretnej grupy odbiorców. Znamy laureatów 6. edycji konkursu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości „Pracodawca Jutra”. Organizatorzy wyłonili zwycięzców w trzech kategoriach: „Rozwój pracownika”, „Dojrzałe kompetencje” oraz „Ambasador Edukacji”. Przedstawiciele Rad Sektorowych przyznali tytuł Pracodawca Jutra 2022 firmie Dentsu za „The Code” – inicjatywę wspierającą edukację młodych pokoleń w obszarze kompetencji cyfrowych. Zapraszamy do obejrzenia nagrania i pobrania prezentacji z webinaru poświęconemu wynikom badania „Co przyciąga młodych? Pokolenie Z o pracy w sektorze”. W czasie panelu dyskusyjnego poznaliśmy opinie z perspektywy pracodawcy, młodego pokolenia i reprezentanta rynku HR. Zapraszamy do udziału w trzeciej edycji badania potrzeb szkoleniowo-rozwojowych w sektorze komunikacji marketingowej. Pierwszą edycję przeprowadziliśmy tuż na początku pandemii, drugą już w jej trakcie, a obecna – trzecia edycja odbywa się w nowej sytuacji geopolitycznej. Porównanie wyników wszystkich edycji badań będzie zatem tym bardziej interesujące. Jeśli reprezentujesz sektor komunikacji marketingowej, pomóż nam i podziel się swoją opinią! Termin badania przedłyżamy do 27 kwietnia! Już 12 kwietnia podczas konferencji VideoWars by ScreenLovers odbędzie się premiera badania rynku pracy w mediach i reklamie, którego byliśmy partnerem. Badanie dotyczyło tego, jak – w porównaniu z 2019 rokiem – zmieniło się samopoczucie i przemyślenia ludzi pracujących w reklamie oraz z jakimi wyzwaniami mierzą się pracodawcy i pracownicy tej dynamicznej, a przez to wymagającej branży. Przedstawiamy wyniki pierwszej edycji badania Branżowego Bilansu Kapitału Ludzkiego II – sektor komunikacji marketingowej realizowanego przez PARP we współpracy z Sektorową Radą ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. III edycja „MarCom Skills Day” już 27 października
Pakiet materiałów dla uczelni wyższych
Tworzymy Sektorową Ramę Kwalifikacji
Aplikacja mobilna SuperStaż dla Nauczycieli
SuperStaż! Aplikacja mobilna o Sektorze Komunikacji Marketingowej
„Pracodawca Jutra” – wyłoniono laureatów 6. edycji konkursu
Webinar: Co przyciąga młodych? Pokolenie Z o pracy w marketingu.
Marketingowe kompetencje przyszłości. Weź udział w III edycji badania!
Premiera wyników badania rynku pracy w mediach i reklamie podczas VideWars by ScreenLovers
Raport z I edycji badań – BBKL