Aktualności

XIII Ogólnopolski Tydzień Kariery

Zapraszamy na XIII Ogólnopolski Tydzień Kariery organizowany przez Stowarzyszenie Doradców Szkolnych i Zawodowych Rzeczypospolitej Polskiej. W tym roku hasło przewodnie to: Wyprawa na 3K: Kariera, Kompetencje, Kreatywność.

Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej. Edycja VIII

Oddajemy w Państwa ręce ósmą edycję przeglądu informacji istotnych z punktu widzenia sektora, opracowaną na bazie monitoringu mediów, raportów branżowych i innych publikacji. Obecne wydanie koncentruje się na zapotrzebowaniu na kompetencje specyficzne dla branży komunikacji marketingowej oraz na przemianach w zakresie popytu na umiejętności na rynku pracy.

Kieleckie Dni Kariery w Komunikacji Marketingowej

Ruszają pierwsze regionalne (Kieleckie) Dni Kariery w Komunikacji Marketingowej, które odbędą się w okresie 19-21 października 2021 r. Wydarzenie realizowane jest przez Sektorową Radę ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, w ramach tegorocznego Ogólnopolskiego Tygodnia Kariery.

Rekomendacja Rady o utworzeniu Sektorowej Ramy Kwalifikacji

Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, na podstawie przeprowadzonych analiz oraz konsultacji z Członkami Rady i Grup roboczych, rekomenduje podjęcie działań zmierzających do opracowania Sektorowej Ramy Kwalifikacji (SRK)

Współpraca z Sektorową Radą ds. Kompetencji Nowoczesnych Usług Biznesowych

Z dumą informujemy, że 6 sierpnia br. podpisaliśmy aneks do porozumienia międzysektorowego z Radą Nowoczesnych Usług Biznesowych, w ramach którego, podczas wspólnych spotkań konsultacyjnych będziemy omawiać istotne dla obu sektorów wyzwania oraz wymieniać doświadczenia związane z kompetencjami w sektorach.

Raport: Marketingowe kompetencje przyszłości. Edycja II

Które z kompetencji marketingowych będą liczyć się w przyszłości? Przedstawiamy wyniki drugiej edycji badania potrzeb szkoleniowo-rozwojowych w sektorze komunikacji marketingowej, zrealizowanego przez Radę Sektorową ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.

Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej. Edycja VII

Oddajemy w Państwa ręce siódmą edycję przeglądu informacji istotnych z punktu widzenia sektora, opracowaną na bazie monitoringu mediów, raportów branżowych i innych publikacji. Obecne wydanie zawiera omówienie materiałów, które dobrze oddają dwoistość doświadczenia wiosny 2021 roku, która była z jednej strony mrocznym okresem trzeciej fali Pandemii Covid-19, a z drugiej – rosnącego poczucia oddechu i poszukiwania wytchnienia.