Aktualności
Przedstawiamy wyniki pierwszej edycji badania Branżowego Bilansu Kapitału Ludzkiego II – sektor komunikacji marketingowej realizowanego przez PARP we współpracy z Sektorową Radą ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. W niniejszym opracowaniu ekspertów Rady, Tomasz Chrząstek, Adiunkt w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach, Kierownik Uniwersyteckiego Centrum Mediów przybliża bliższą i dalszą perspektywę dla środowiska akademickiego. W ramach działań pomocowych na rzecz uchodźców z Ukrainy, Departament Rynku Pracy w Ministerstwie Rodziny i Polityki Społecznej utworzył rządową stronę, w ramach której można udzielić wsparcia lub je znaleźć. Są tam także informacje o oficjalnych akcjach pomocowych na rzecz Ukrainy. Ministerstwo ogłosiło również konkurs na aktywizację cudzoziemców. Szczegóły na stronie www. Organizacje i firmy z sektora zjednoczyły siły na rzecz wsparcia dla sąsiadów. Z inicjatywy Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, przy wsparciu partnerów IAA Polska, IAB Polska, ZFPR oraz firmy… Zapraszamy na spotkanie 10 marca, z cyklu „Okrągły stół” pt.: Pomiędzy automatyzacją procesów marketingowych a komunikacją Human To Human (H2H), podczas którego zostaną przedstawione wyniki I edycji badania Branżowego Bilansu Kapitału Ludzkiego II – sektor komunikacji marketingowej realizowanego przez PARP we współpracy z Sektorową Radą ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. W kolejnym opracowaniu ekspertów Rady, Patrycja Załuska, prezeska RE:START KARIERY oraz eksperta ds. rynku pracy przybliża perspektywę sektora poprzez analizę działań wewnętrznych i zewnętrznych firm aktywnych na rynku komunikacji marketingowej. Zapraszamy do kolejnego opracowania z cyklu Predykcje na 2022 rok przygotowanego przez ekspertów Rady Sektorowej. Autorką najświeższego materiału jest Anna Malinowska, Kierownik Działu Szkoleń i Rozwoju Ringier Axel Springer Polska, psycholog. Zapraszamy do cyklu opracowań ekspertów Rady Sektorowej, przedstawiającego predykcje na 2022 rok. Rozpoczynamy badanie, które skupia się na poznaniu opinii młodych nt. pracy w sektorze komunikacji marketingowej. Jest to drugi etap szerszego projektu – badania rynku pracy w branży mediów, reklamy i marketingu, który wspólnie realizujemy ze ScreenLovers, Rocket Jobs, SW Research oraz Just Join IT. W dniu 1 grudnia 2021 roku szacowna Kapituła Plebiscytu ogłosiła 21 Laureatów Plebiscytu „21 Osób Flexi na XXI wiek”. Wybrano 10 Laureatów w kategorii „Znani i Lubiani” oraz 11 Laureatów w kategorii „Odkrycia Flexi”. Wybranie 21 Laureatów to sposób, by pokazywać i doceniać wybitne postaci, te już znane i te, które warto poznać. Zakończyło się głosowanie w Plebiscycie 21 Osób Flexi na XXI wiek, który promuje pozytywne idee i wartościowych Ludzi: aktywnych, twórczych, zaangażowanych osób 50+. Wydarzenie wyłania wybitne postaci, a ich spektakularne działania spotykają się z uznaniem innych. Rada Sektorowa objęła patronat nad inicjatywą.Raport z I edycji badań – BBKL
Tendencje branżowe a kształcenie w sektorze
Wsparcie na rzecz Ukrainy
Premiera raportu Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego II w SKM
Perspektywa sektora ad intra i ad extra
Jak 2022 rok, wpłynie na kondycję mentalną?
Od spokoju do wyzwania. Rynek pracy 2022
Pierwszą część przygotował Zbigniew Brzeziński, Lider Grupy Roboczej ds. Rynku Pracy, specjalista w miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach. Badanie: Co przyciąga młodych? Pokolenie Z o pracy w sektorze.
21 Laureatów Plebiscytu „21 Osób Flexi na XXI wiek”.
Poznajmy Nominowanych w Plebiscycie 21 Osób Flexi na XXI wiek!