Aktualności

Raport: Marketingowe kompetencje przyszłości. Edycja II

Które z kompetencji marketingowych będą liczyć się w przyszłości? Przedstawiamy wyniki drugiej edycji badania potrzeb szkoleniowo-rozwojowych w sektorze komunikacji marketingowej, zrealizowanego przez Radę Sektorową ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.

Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej. Edycja VII

Oddajemy w Państwa ręce siódmą edycję przeglądu informacji istotnych z punktu widzenia sektora, opracowaną na bazie monitoringu mediów, raportów branżowych i innych publikacji. Obecne wydanie zawiera omówienie materiałów, które dobrze oddają dwoistość doświadczenia wiosny 2021 roku, która była z jednej strony mrocznym okresem trzeciej fali Pandemii Covid-19, a z drugiej – rosnącego poczucia oddechu i poszukiwania wytchnienia.

Operator rekomendacji SRK w ramach konkursu „Kompetencje dla Sektorów 2”.

Została podpisana umowa z Operatorem na realizację projektu nr. POWR.02.21.00-00-RW88/21 pn. „OFERTA ROZWOJU KWALIFIKACJI I KOMPETENCJI KADR SEKTORA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA”. Projekt uzyskał dofinansowanie w ramach II rundy konkursu „Kompetencje dla Sektorów 2”. Operatorem projektu jest KRAJOWE CENTRUM PRACY Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu.   Okres realizacji projektu: Rozpoczęcie projektu – 01.06.2021 r. Zakończenie projektu – 30.11.2022 r. Zgodnie z treścią umowy, Operator będzie rekrutował mikro-, małych, średnich przedsiębiorców w oparciu o wpis PKD: J58.1 – Wydawanie książek i…

Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej. Edycja VI

Zapraszamy do lektury szóstej edycji przeglądu informacji istotnych z punktu widzenia sektora, opracowanego na bazie monitoringu mediów, raportów branżowych i innych publikacji. Edycję ta to większości owoce namysłu nad ulubionym zagadnieniem ekspertóww czasach pandemii – futurologii. Publikujemy przegląd prognoz dotyczących przemian pracy, popytu na kompetencje i związanych z nich wyzwań.

Raport: Współpraca uczelni i przedsiębiorstw z Sektora Komunikacji Marketingowej

Zapraszamy do pobrania naszego najnowszego raportu nt. współpracy między uczelniami a biznesem z SKM. Badanie pokazało przede wszystkim asymetrię w częstotliwości podejmowania współpracy oraz oczekiwaniach wobec niej. Przedstawiciele uczelni deklarują częstszą współpracę z biznesem i szerszy zakres tej współpracy. Widać też świadomościowe przemiany w postaci relatywnie dużych oczekiwań w stosunku do współpracy z pracodawcami.

Zarządzanie empatyczne: Anna Kupczyk gościem podcastu

Jak budować wielopoziomowe zaufanie w organizacji w dobie pracy zdalnej? Dlaczego w zarządzaniu coraz większą rolę odgrywa empatia i jak się jej nauczyć? Anna Kupczyk z GroupM, członkini Rady Sektorowej, była gościem podcastu Hybrydowy HR, w którym opowiadziała o zarządzaniu empatycznym. Zapraszamy do wysłuchania!

Marketingowe kompetencje przyszłości. Weź udział w II edycji badania!

Zapraszamy do udziału w drugiej edycji badaniu potrzeb szkoleniowo-rozwojowych w sektorze komunikacji marketingowej. Pierwszą edycję przeprowadziliśmy rok temu – tuż na początku pandemii. Porównanie wyników obu edycji badań będzie zatem tym bardziej interesujące. poszerzamy również grupę respondentów – oprócz pracowaców i pracowników SKM o opinię chcemy również zapytać o kandydatów do pracy w tym sektorze.

Spotkanie nt. dofinasowania szkoleń

Jeszcze do 22 marca małe i średnie przedsiębiorstwa działające w Sektorze Komunikacji Marketingowej moga składać wnioski o dofinansowanie szkoleń z marketingu i nie tylko. W imieniu Konfederacji Lewiatan oraz PARP zapraszamy do udziału w bezpłatnym spotkaniu nt. tego, jak środki pozyskać. Spotkanie odbędzie się 17.03 w godz. 10:00-11:30.