Dla biznesu i HR | Sektorowa Rada Komunikacji Marketingowej
Menu główne
Dla biznesu i HR
Jako Rada Sektorowa chcemy lepiej dopasować system edukacji do potrzeb sektora komunikacji marketingowej. Podejmujemy w tym celu szereg działań, czego wynikiem są poniższe materiały dla firm z rynku komunikacji sektorowej oraz firm i działów HR, które przygotowaliśmy waz z ekspertami.
Podejmujemy w tym celu szereg działań, czego wynikiem są poniższe materiały dla firm z rynku komunikacji sektorowej oraz firm i działów HR, które przygotowaliśmy waz z ekspertami.
FILMY O PRACY W SEKTORZE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
MONITORINGI RYNKU PRACY, EDUKACJI I KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
To przygotowywane przez nas co kwartał przeglądy najważniejszych informacji, raportów i trendów związanych z zatudnieniem, edukacją oraz branżą komunikacji i marketingu.
W monitoringu za okres 01-03.2023 znajdziesz między innymi takie informacje:
24% polskich firm planuje pozyskiwać nowych pracowników, 25% pracodawców prognozuje redukcję etatów, a 48% deklaruje utrzymanie zatrudnienia na obecnym poziomie.
3 na 10 organizacji w Polsce jest na etapie opracowywania celów i strategii ESG.
38% Polaków uważa, że mniejszości są przedstawiane w reklamach w uproszczony sposób.
W monitoringu za okres 10.2022-11.2022 znajdziesz między innymi takie informacje:
Konsumenci deklarują, że wolą reklamy dociejące do nich kanałami offlinowymi, na szczycie listy umieszczają wydarzenia sponsorowane.
53% badanych jest zdania, że firmy technologiczne, powinny umieszać na uządzeniach informacje o sladzie węglowym, ale tylko 30% wierzy w prawdziwość informacji podawanych przez poducentów.