Myślisz o pracy w marketingu? Zagraj w naszą grę, pobierz poradnik i posłuchaj osób z branży!

Jesteś uczniem lub studentem i myślisz o pracy w reklamie? Chcesz wykorzystywać swoją kreatywność w komunikacji marketingowej?

Zagraj w naszą grę, pobierz poradnik, posłuchaj osób z branży i przekonaj się, czy to praca dla Ciebie!

POBIERZ PORADNIK DLA UCZNIÓW

Poradnik to uzupełnienie naszej aplikacji mobilnej. Dzięki niemu poznasz bliżej firmy z sektora, podstawowe stanowiska i związane z nimi zadania, preferowane metody rekrutacji i zasady tworzenia portfolio. Na zakończenie będziesz mieć okazję zmierzyć się z uznanymi kampaniami i nie tylko poznać nagrodzone działania, ale też poszukać własnych pomysłów na rozwiązanie problemu, na które stanowiły odpowiedź.

ZOBACZ FILMIKI O PRACY W MARKETINGU

W serii nagrań przedstawiamy, czym tak właściwie jest sektor komunikacji marketingowej, na czym polega praca w tej branży, dla kogo tak właściwie jest i jakie umiejętnosci są w niej potrzebne. Pracownicy marketingu dzielą się też swoimi doświadczeniami. Obejrzyj nasze filmiki!

MONITORINGI RYNKU PRACY, EDUKACJI I KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ

To przygotowywane przez nas co kwartał przeglądy najważniejszych informacji, raportów i trendów związanych z zatudnieniem, edukacją oraz branżą komunikacji i marketingu.

W monitoringu za okres 01-03.2023 znajdziesz między innymi takie informacje: 
  •  24% polskich firm planuje pozyskiwać nowych pracowników, 25% pracodawców prognozuje redukcję etatów, a 48% deklaruje utrzymanie zatrudnienia na obecnym poziomie.
  •  3 na 10 organizacji w Polsce jest na etapie opracowywania celów i strategii ESG.
  •  38% Polaków  uważa, że mniejszości są przedstawiane w reklamach w uproszczony sposób. 

W monitoringu za okres 10.2022-11.2022 znajdziesz między innymi takie informacje: 
  •  Konsumenci deklarują, że wolą reklamy dociejące do nich kanałami offlinowymi, na szczycie listy umieszczają wydarzenia sponsorowane.  
  •  53% badanych jest zdania, że firmy technologiczne, powinny umieszać na uządzeniach informacje o sladzie węglowym, ale tylko 30% wierzy w prawdziwość informacji podawanych przez poducentów.