Webinar: Czego uczy kryzys w obszarze komunikacji marketingowej? | Sektorowa Rada Komunikacji Marketingowej

Webinar: Czego uczy kryzys w obszarze komunikacji marketingowej?

Zapraszamy do obejrzenia nagrania webinaru „Czego uczy kryzys w obszarze komunikacji marketingowej – rozmowa na bazie wyników badania Marketingowe Kompetencje Przyszłości”.

 

Data nagrania: 27.05, g. 15:00 – 16:20

Uczestnicy:

  • Moderator – Marcin Olkowicz, przewodniczący Rady
  • Ekspert HR – Agata Kaczmarska, HR Director Dentsu Aegis Network Poland
  • Przedstawiciel zespołu badawczego Rady – Ewa Opach,
  • Ekspert ze strony branży – Adrianna Kubik -Przybył, Business Director They.pl
  • Przedstawiciel PARP – Piotr Krasiński, Zastępcy Dyrektora DRK

Podczas webinaru:

  • Przedstawiliśmyy wyniki badania „Marketingowe Kompetencje Przyszłości”, również w odniesieniu do obecnej sytuacji spowodowanej epidemią.
  • Opowiedzieliśmy o tym, jakie zadanie stoi przed komunikacją marketingową w nowej rzeczywistości oraz w etapie jej kształtowania się? Na ile dobra reputacja oraz przetrwanie firm / branż / marek są zależne od odpowiednio skrojonej komunikacji – czy ta zależność zmieni się w nowym świecie?
  • Rozmawialiśmy o tym, jak dzięki ścisłej współpracy środowisk skupionych wokół komunikacji marketingowej lepiej dostosować system edukacji do rzeczywistych potrzeb rynku pracy
  • Odpowiedzieliśmy na pytania uczestników podczas sesji Q&A

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Idź do góry

Ta strona korzysta z plików cookies. Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na korzystanie z cookies. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.

Skip to content