KONFERENCJA MarCom Skills Day 2022

O KONFERENCJI

27.10.2022  odbyła się druga konferencja MarCom Skills Day. Wirtualna konferencja na żywo, została skierowana do osób pracujących w marketingu, HR i edukacji. Podczas wydarzenia uczestnicy dowiedzieli się, jak dziś poruszać się w obszarze komunikacji marketingowej oraz jakie działania podejmować, aby podążać za zmianami kreującymi rynek pracy w sektorze.

Zaproszeni eksperci podjęli najciekawsze zagadnienia i przyjrzeli się im z bliska oraz podzielili się swoją praktyczną wiedzą i doświadczeniem. Podczas 6 inspirujących wystąpień mówili o wyzwaniach, które stawia przed nami szybko zmieniające się otoczenie. Wszechobecna technologia wpływa na charakter pracy marketerów, muszą oni łączyć kompetencje z kilku obszarów, aby świadomie poruszać się w środowisku „martech” oraz umiejętnie wykorzystywać technologię do optymalizacji swojej pracy. Odpowiedzieliśmy na pytanie, czy takie działania wykraczają poza strefę komfortu organizacji.

Skoncentrowaliśmy się na umiejętnościach w świecie komunikacji marketingowej. Jakie będą kompetencje przyszłości i czy z myślą o niej powinniśmy je standaryzować? Przedstawiliśmy praktyczny wymiar tej kwestii, podsumowując rezultaty działań Rady Sektorowej w latach 2019 – 2022.

Termin: 27.10.2022, 13:00-15:00

ZOBACZ RELACJĘ Z WYDARZENIA >>

 

MATERIAŁY Z KONFERENCJI DO POBRANIA

 

Czy marketerzy lubią swoją pracę? 5 rad, które przydadzą się każdemu (pdf)
Jacek Dziura, Head of Marketing, Future Mind

Co było pierwsze – jajko czy kura? (pdf)
Dr inż. Joanna Pikuła-Małachowska, adiunkt w Katedrze Marketingu i Komunikacji, Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej

Martech – czy inwestować w zmiany, których nie rozumiemy? Działanie poza strefą komfortu organizacji. (pdf)
Piotr Krauschar, CEO F11 Ventures, IAB Martech Lead, Martech Europe Co-founder

Czy standaryzowanie kwestii kompetencji w sektorze sprzyja myśleniu o naszej przyszłości? (Sektorowa Rama Kwalifikacji) (pdf)
Magda Słocińska, ekspertka ds. kompetencji i systemów kwalifikacji, Mabea Sp. z o.o.

Kompetencje w świecie komunikacji marketingowej. Praktyczne rezultaty działań Rady (2019-2022) (pdf)
Ewa Duda-Maciejewska, doradca strategiczny Good Company, ekspertka Laboratorium Innowacji Dydaktycznych Collegium Civitas, liderka grupy ds. edukacji

UCZESTNICY

Konferencja adresowana była do przedstawicieli firm i instytucji związanych z kwalifikacjami w branży marketingowej. W szczególności do:

  • przedsiębiorców – zarówno przedstawicieli reklamodawców, jak i agencji oraz domów mediowych
  • osób zajmujących się HR
  • przedstawicieli uczelni wyższych, liceów, techników i szkół zawodowych
  • przedstawicieli instytucji edukacji nieformalnej
  • przedstawicieli instytucji administracji państwowej

ORGANIZATORZY: