CZŁONKOWIE RADY

Marcin Olkowicz
Przewodniczący i Animator ds. działań Rady Sektorowej; Chief Knowledge Officer, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Edukator, wykładowca akademicki, konsultant ds. rozwoju, trener, entuzjasta nowoczesnych metod nauczania i poszukiwacz rozwiązań edukacyjnych adekwatnych do potrzeb rynku. Aktywny uczestnik prac Rad Interesariuszy, Biznesu oraz Rady Pracodawców przy wielu uczelniach. Autor programów i wykładowca w Collegium Civitas w Warszawie. Współtwórca i koordynator programów edukacyjno-rozwojowych w SAR: Szkoła Strategii Marki SSM, Szkoła Marketingu Interaktywnego SMI, Szkoła Zarządzania Projektami w Komunikacji, Marketing & Business Solution Program by Effie, Innovation Camp.

Linkedin Profile
Ewa Opach
Wiceprzewodnicząca Rady Sektorowej; Dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

W IAB Polska odpowiada za programy edukacyjne oraz certyfikacyjne na rynku polskim i europejskim. Zarządza międzynarodowym standardem kwalifikacji e-marketingowych DIMAQ. Koordynuje współpracę z uczelniami. Reprezentuje IAB Polska w pracach Komitetu Monitorującego Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. Jest członkiem Rady Programowej Collegium Civitas studiów dualnych Marketing internetowy i e-commerce, członkiem grupy roboczej ds. kompetencji w Ministerstwie Cyfryzacji oraz jurorem konkursu Genius Universitatis. Doświadczenie zdobywała, pracując w działach marketingu firm i uczelni.

Linkedin Profile
Łukasz Bis
Lider Grupy Roboczej ds. Badań; Prodziekan Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie

Od 2008 roku związany ze szkolnictwem wyższym - na początku jako asystent, później jako starszy wykładowca. Od 2015 roku odpowiada za tworzenie, jakość oraz standardy nauczania na kierunku Grafika komputerowa i produkcja multimedialna w WSIiZ. Jest również twórcą specjalności fakultatywnej Digital Marketing oraz zarządza tam Zespołem Kreatywnym wspierającym Dział Marketingu. Członek Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska oraz organizator Konferencji InternetBeta. Absolwent studiów Executive Master of Business Administration (eMBA), uczestnik programu ministerialnego Mistrzowie dydaktyki. 

Marek Banaszak
Kierownik Katedry Edukacji i Nowych Mediów, Collegium Da Vinci w Poznaniu

W Collegium Da Vinci pełni również funkcję Pełnomocnika Dziekana ds. kierunku Marketing internetowy. Jest współtwórcą wielu kierunków studiów I i II stopnia związanych z e-marketingiem. W ramach pracy na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu był członkiem Zespołu ds. współpracy z otoczeniem społeczno-gospodarczym na Wydziale Studiów Edukacyjnych. Posiada również 8-letnie doświadczenie na stanowisku nauczyciela w szkole powszechnej, jest członkiem Rady ds. rozwoju planu kompetencji cyfrowych przy Ministerstwie Cyfryzacji.

Agnieszka Marzęda
Lider Grupy Roboczej ds. Legislacji; Wicelider Grupy Roboczej ds. Edukacji, Członek Polskiego Związku Public Relations

Doktor nauk społecznych w obszarze nauki o mediach, wykładowca akademicki. Prowadzi zajęcia z PR, social mediów, influencer marketingu oraz marketingu i reklamy. Ma doświadczenie w zarządzaniu, działaniach promocyjnych i marketingowych, pracy z klientami, B2B i tworzeniu stron internetowych. Na co dzień współpracuje z dziennikarzami i menedżerami public relations koncernów samochodowych, a także agencjami reklamowymi i PR. Od 2017 członek zarządu Społecznej Szkoły Podstawowej STO TORUŃSKA oraz współzałożycielka Car of the Year Polska.

Magdalena Drzazga
Lider Grupy Roboczej ds. Ram Kwalifikacji; Prezes Zarządu/ CEO, Chapter1

Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej. Założycielka agencji marketingu zintegrowanego Chapter1, gdzie zarządza zespołem 25 osób i odpowiada  m.in. za strategię oraz koordynację kampanii dla kluczowych marek. Ma również decydujący udział  w procesach rekrutacyjnych, ewaluacjach, motywacjach  i zarządzaniu zespołami.  Poprzednio pracowała po stronie Klienta w działach marketingu dużych firm sektora FMCG. Trener i prelegent na warsztatach wewnętrznych  oraz facilitator i moderator warsztatów strategicznych dla dużych marek.

Zbigniew Brzeziński
Lider Grupy Roboczej ds. Rynku Pracy; Specjalista w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach

Z branżą komunikacji związany od 2001 roku. Oprócz pracy w Urzędzie Miejskim pełni rolę redaktora kreatywnego branżowego kwartalnika „Doradca Kariery”. Jest także  trenerem online Akademii Webinaru w Poznaniu oraz doradcą międzynarodowej platformy RECREATE. Uczestnik licznych programów i projektów rynku pracy, m.in. „Projekt Praca” oraz „PO-PO-JUTRZE: Centrum inkubowania innowacji społecznych”. Autor kilkudziesięciu publikacji dotyczących rozwoju karier i rynku pracy.

Agnieszka Bacińska
Wicelider Grupy Roboczej ds. Legislacji; Prezes Zarządu, Walk PR

Strategiczny doradca w zakresie budowania wizerunku marek, firm i zarządów organizacji, związana z branżą komunikacji od 15, a z Grupą Walk od 11 lat. Specjalizuje się w kompleksowych projektach komunikacyjnych, które integrują z działaniami PR także inne obszary marketingowe. Wiceprezes Zarządu, Związek Firm Public Relations. Jurorka międzynarodowych i polskich konkursów branży reklamowej oraz PR: Cannes Lions, Lisbon Advertising Festival, Young Creatives, Złote Spinacze. Ekspert projektu See&Say. Moderatorka Design Thinking.

Tomasz Baran
Partner Merytoryczny, Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna

Ekspert ds. badania opinii i rynku. Pełni funkcję adiunkt w Katedrze Psychologii Osobowości na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadzi m.in. seminaria z zakresu badań ilościowych oraz strategii marketingowych. Jednocześnie od ponad dwudziestu lat związany z branżą badawczą, marketingową i mediową. Pełnił m.in. funkcję market intelligence director w GG Network S.A. (MIH Allegro). Był też członkiem Rady Badania oraz członkiem Nadzoru Korporacyjnego Polskich Badań Internetu.  

 

Wioletta Baśkiewicz
Strategy Director, Chapter1

Ponad 15-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej z doświadczeniem zarówno po stronie Agencji, jak i Klienta. Od 2017 związana z agencją Chapter1 na stanowisku Strategy Director. Poprzednio współpracowała z agencją reklamową Just oraz Saatchi & Saatchi IS. Była i jest współodpowiedzialna za procesy rekrutacyjne w Agencji Chapter1, w tym za dokonywanie analizy kompetencji oraz zapotrzebowania na stanowiska z zakresu Client Services oraz działu Kreacji, również ewaluacje pracownicze. Ma również doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z komunikacji marketingowej i zakresu prowadzenia projektów marketingowych.

Krzysztof Bernatowicz
Talent Manager, GroupM

Doświadczony menedżer w zakresie HR, zarządzania zespołami sprzedażowymi i projektami biznesowymi. Certyfikowany Trener i Coach Biznesu (Szkoła TROP). Od początku swojej kariery zawodowej, przez 10 lat, pracował w obszarze HR, w branży medialnej, reklamowej, telekomunikacyjnej i chemicznej. Obecnie jako Talent Manager wspiera kadrę menedżerską w prowadzeniu działań związanych z miękkimi aspektami ZZL. Wcześniej pracował również w roli Dyrektora Sprzedaży, gdzie zarządzał zespołami sprzedażowymi. Stworzył również sieć brokerską w obszarze reklamy Digital Out Of Home.  

Dorota Bieniek-Kaska
President & CEO, LoveBrands Relations

Komunikacją marketingową zajmuje się od 25 lat na stanowiskach zarządczych. Doświadczenie w tworzeniu oraz realizacji zintegrowanych strategii marketingowych, jak również kampanii edukacyjnych i społecznych zdobywała podczas pracy dla organizacji z sektora finansowego, AGD, FMCG, kosmetycznego, medycznego i farmaceutycznego. Od listopada 2014 roku jest współwłaścicielką i Prezesem Zarządu w agencji strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Relations, gdzie osobiście angażuje się w proces projektowania i realizacji kampanii. Od 6 lat wykłada na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii.

Ewa Borkowska
Wicedyrektor, Zespół Szkół Ekonomicznych im. Mikołaja Kopernika w Kielcach

Nauczyciel przedmiotów zawodowych: marketingu, komunikacji społecznej i organizowania pracy zespołu, przedsiębiorczości, statystyki. Ukończyła kurs kwalifikacyjny z zakresu organizacji  i zarządzania oświatą. Posiada uprawnienia edukatora oraz trenera edukacji ekonomicznej  i europejskiej. Jest egzaminatorem Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodzi w zawodzie technik organizacji reklamy. Organizuje praktyki zawodowe i staże zagraniczne dla oraz stale współpracuje z pracodawcami i uczelniami. Inicjatorka cyklu „Partnerstwo: Szkoła – Pracodawca”.

 

 

Paweł Bylicki
CEO, Public Dialog

Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej oraz pozycjonowania firm na rynku. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz International Branding Association (IBA). Od 2010 CEO w agencji Public Dialog. Autor książki: „Marka korporacyjna i jej komunikacja - Przewodnik po teorii i praktyce”. Prowadzi szkolenia w zakresie zasad współpracy z mediami i wystąpień publicznych, wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, w Szkole Strategii Marki oraz Collegium Civitas. Juror w międzynarodowym konkursie POTY i Stevie Awards (2016), a także Złotych Spinaczy. W latach 2018-2019 Prezes Zarządu IPRN.

Marta Chmielewska
Prezes Stowarzyszenia Branży Eventowej, Prezes Mea Group, Managing Partner Ewenement

Z branżą eventową związana od 20 lat. Doświadczenie zdobywała w agencjach eventowych, odpowiadając za obszar realizacji imprez oraz PR. Mentorka, wykładowczyni akademicka. Jest także Prezesem Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej, Dyrektor Programową Konferencji Event Biznes oraz Członkiem Rady Etyki SBE. Czynnie angażuje się w życie polskiej branży MICE, regularnie gości na łamach branżowych mediów. Laureatka tytułów: Meeting Planner MP Power Awards 2019 w kat. Agencja eventowa, „Osobowość Roku 2014” magazynu MICE Poland w kat. Organizator oraz „Businesswoman Roku 2014” w kat. Lider w branży eventowej magazynu „Businesswoman & life”.

Sylwia Chmielewska-Fryze
Chief Operating Officer, SalesTube (Group One)

Od 2016 rokuChief Operating Officer w Salestube, wcześniej Head of Performance Marketing & Mobile w Value Media. Tworzyła i prowadziła kampanie dla największych polskich i globalnych firm. Inicjatorka wprowadzania innowacyjnych rozwiązań reklamowych w obrębie digital media. Założycielka sieci afiliacyjnej We Love Digital. Prelegentka licznych konferencji branżowych, wykładała performance marketing na Uczelni Łazarskiego.  Pomysłodawczyni i koordynatorka cyklu eventów dla marketerów - Digital Masters Meetup, przewodnicząca konkursu E-commerce Polska Awards 2019.

Tomasz Chrząstek
Dyrektor Instytutu Dziennikarstwa i Informacji, Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach

Doktor nauk humanistycznych, historyk mediów, medioznawca. Kierownik Uniwersyteckiego Centrum Mediów UJK, wiceprzewodniczący Uczelnianej Komisji Jakości Kształcenia oraz Senackiej Komisji Dydaktyki i Spraw Studenckich. Był przewodniczącym Wydziałowej Komisji Jakości Kształcenia, prodziekanem ds. dydaktycznych na Wydziale Humanistycznym, wicedyrektorem ds. dydaktycznych UJK oraz członkiem Komisji Statutowej i Komisji ds. opracowania regulaminu Studiów. Autor programów studiów związanych z komunikacją społeczną.

Joanna Czekaj
Managing Director, SalesTube (Group One)

Odpowiada za zarządzanie blisko 100-osobowym zespołem, rozwój i integrację produktów z obszaru martech oraz  poszerzanie portfolio Klientów. Wcześniej, od 2013 w roli Industry Managera w Google, a od stycznia 2015 r. w Client-Agency Team budowała relacje z domami mediowymi. Prelegentka na wielu branżowych eventach, m.in.: konferencji SEM Camp, Learn with Google, Internetowej Rewolucji Google, Think Analytics czy I Love Marketing. Autorka wykładów poświęconych zagadnieniu marketingu w wyszukiwarkach na Uczelni Łazarskiego. 

 

 

Renata Dankowska
Prezes Zarządu PROGRA Sp. z o.o., doradca zawodowy, programista

Ma doświadczenie w zarządzaniu firmą, projektami, w budowaniu marki i pozyskiwaniu kluczowych klientów, ale także w dziedzinie marketingu i w programowaniu. Praktyk w zakresie tworzenia nowoczesnych narzędzi i programów komputerowych w dziedzinie doradztwa kariery. Aktywny doradca zawodowy. Związana z branżą doradztwa zawodowego i edukacji. Koordynator i opiekun merytoryczny wielu projektów, m.in. „Labirynt zawodów” dla MEN, „Doradca 2000” dla MPiPS. Absolwentka PG kier. Informatyka, a także studiów podypl. Zarządzanie Zasobami Ludzkimi,  Doradztwo Zawodowe.

 

Marzena Denkiewicz
Dyrektor Biura Mediów i Komunikacji, Business Centre Club.

Odpowiedzialna za działania marketingowe, w tym kreowanie wizerunku medialnego BCC. Posiada 20-letnie doświadczenie na różnych stanowiskach w obszarze komunikacji, również nowych mediów i jako dziennikarz. Koordynator projektów zmiany wizerunkowej, wprowadzania nowych kanałów komunikacji korporacyjnej i rebrandingu. Uczestniczka wielu konferencji  i seminariów branżowych np. "EU and ME(dia) – where do we go from here?" Mediolan, 2014 i Civil Society Media Seminar 2017 – The role of civil society in a world of globalised communications, Madryt 2017. 

 

Ewa Duda-Maciejewska
Współzałożycielka Good Company

Marketingowiec i socjolog. Wykładowca akademicki i trener: Collegium Civitas, School of Form, Centrum Edukacji Obywatelskiej. Praktyk od 25 lat zajmujący się strategią i komunikacją marek oraz badaniami. Pasjonat eksperymentów i doświadczeń z nowoczesnymi metodami nauczania - członek Teachers Guild (grupy edukatorów stosujących metodę Design Thinking), OpenIDEO (innowatorów promujących podejście Human-Centered Design), LEGO PlayFutures (entuzjastów uczenia się przez zabawę) oraz EPALE (europejskiej społeczności specjalistów w zakresie uczenia się dorosłych).

 

Michał Dunin
Dyrektor Zarządzający, WebTalk

Ekspert w zakresie digital marketingu, mediów społecznościowych i marketingu zintegrowanego, z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży. Laureat tytułu “Marketing Executive of the Year 2018” przyznawanego przez International Business Awards w Londynie. Prelegent wielu konferencji branżowych, wykładowca UW. Pełni funkcję Członka Zarządu w endorfina events. Pomysłodawca i współtwórca trzech innowacyjnych start-up’ów, m.in. reaktywowanej polskiej marki zegarków „Błonie” oraz najbardziej ekskluzywnych polskich zegarków „Chopin”. 

 

Anna Elwart
Dyrektor Zarządzająca, Resolution

Ekspertka w dziedzinie reklamy, której częścią centralną jest digital. Strateg, pasjonatka policzalności i codziennych wyzwań, jakie przed marketerami stawia rynek reklamy. W branży od 2010. Posiada szerokie doświadczenie w performance marketingu oraz w działaniach niestandardowych brand advertising. 
Dyrektor zarządzająca Resolution. Współtworzy m.in. takie projekty jak OmniConsole, AdBlock Detector, Digital Adventure. Certyfikowana trenerka DIMAQ. 



Mateusz Felsmann
Prezes, TWIN.digital collective. 

Z reklamą związany od 2009 roku. W latach 2013-2015 dyrektor kreatywny najstarszej polskiej agencji interaktywnej - Artegence.  Założyciel i prezes agencji TWIN.digital collective. Laureat blisko sześćdziesięciu nagród i wyróżnień branżowych. Juror konkursu Klubu Twórców Reklamy (2014, 2016) oraz MIXX Awards (2013, 2014, 2015). Zasiadał w radach programowych MIXX Awards and Conference 2016 oraz FORUM IAB (2016, 2017).  Członek komitetu organizacyjnego konkursu i konferencji Innovation 2019.  Współpracował z Collegium Civitas w ramach programu stażowego dla studentów. 

Marcin Gaworski
CEO & partner, 180heartbeats + Jung von Matt

Członek zarządu i partner w domu produkcyjnym F25. Inwestor w Knowledge Hub Starter, Funduszu Venture Capital inwestującym w nowoczesne rozwiązania technologiczne. Jeden z założycieli Cheesecat, platformy analityki mediów społecznościowych. Ekspert ds. Internetu i mobile w zespole projektowym inkubatora BonusCard Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Członek rady ekspertów ośrodka dialogu i analiz ThinkTank. Członek rady nadzorczej SAR (od 2017) oraz Komitetu Organizacyjnego Effie 2018.  

 

Sławomir Gawroński
Dziekan Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie

Jest profesorem w Katedrze Mediów, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej WSIiZ w Rzeszowie. Doktor habilitowany nauk społecznych (Uniwersytet Warszawski). Ukończył studia Executive MBA – Apsley Business School London oraz studia podyplomowe na kierunku “Audyt wewnętrzny”. Redaktor naczelny czasopisma naukowego “Social Communication. Online Journal". Ekspert m.in. Polskiej Komisji Akredytacyjnej, Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej, PARP, Narodowego Instytutu Wolności i Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej. 


Agata Kaczmarska
Chief People Officer, Dentsu Aegis Network Polska 

Ekspert w zarządzaniu kapitałem ludzkim, posiadający wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów dla polskich i międzynarodowych organizacji z zakresu strategii HR, reorganizacji działów HR, rozwoju pracowników oraz transformacji przywództwa. W DAN Polska od 2011 roku, gdzie odpowiada za całokształt procesów ZZL oraz wsparcie strategiczne w rozwoju organizacji. Jest wykładowcą z obszaru HR i przywództwa na wydziale Zarządzania UW, Członek Polskiego Stowarzyszenia HR oraz stowarzyszenia Human Explorers. Mentorka w programie Technologia w Spódnicy. 

Andrzej Klimczyk
Trener Sprzedaży, Ringier Axel Springer Polska

Ma ponad 15-letnie doświadczanie trenerskie zdobyte we współpracy z dużymi firmami z polskiego rynku. Od kilku lat związany z branżą reklamową - trener wewnętrzny w Ringier Axel Springer Polska, gdzie jest odpowiedzialny za realizację projektów edukacyjnych. Prowadzi szkolenia marketingowe, produktowe, sprzedażowe (w tym indywidualne sesje coachingowe). Jest także certyfikowanym trenerem DIMAQ.

 

 

Katarzyna Kozanowska
kierownik Wydziału Mazowieckiego Obserwatorium Rynku Pracy,  Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie

Ma 15-letnie doświadczenie w pracy w publicznych służbach zatrudnienia (doradczyni zawodowa, trenerka, koordynatorka projektów w obszarze rynku pracy). Od 2010 r. zajmuje się prowadzeniem badań i analiz rynku pracy. Realizowała m.in. projekty badawcze w obszarze szkolnictwa zawodowego, kształcenia ustawicznego, przyszłości pracy. Współpracuje z pracodawcami, instytucjami rynku pracy, szkołami, akademickimi biurami karier. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Akademii Leona Koźmińskiego. 



Wojciech Kreft
 Doradca zawodowy, Neokariera

Psycholog, doradca zawodowy, trener i e-trener, wykładowca akademicki. Praktyk w zakresie tworzenia nowoczesnych narzędzi i programów komputerowych w dziedzinie doradztwa kariery i budowania marki osobistej. Współautor pierwszej Metodologii Tworzenia Indywidualnych Planów Działania. Twórca programu komputerowego dla urzędów pracy „Doradca 2000”. Autor koncepcji innowacyjnej sieci Mobilnych Centrów Informacji Zawodowej OHP oraz Szkolnych Ośrodków Kariery. Założyciel i redaktor kwartalnika Doradca Zawodowy. Ekspert Komisji Unii Europejskiej (Lifelong Guidance Expert Group).

 

 

Grzegorz Krzemień
Prezes Zarządu, GoldenSubmarine

Oprócz zarządzania wielokrotnie nagradzaną agencją interaktywną, piastuje stanowisko przewodniczącego Branżowej Rady ds. Kompetencji certyfikatu DIMAQ. W 2018 roku otrzymał tytuł „Człowieka Roku” za całokształt dotychczasowych dokonań, przyznany przez IAB Polska. W 2016 roku zajął 3. miejsce w plebiscycie AdMan („Press”), a w 2019 roku – drugie miejsce. Juror wielu branżowych konkursów, a także członek rady programowej Forum IAB i konkursu Mixx Awards. Wykładowca Akademii im. L. Koźmińskiego oraz autor i współautor książek, m.in.  „Własna firma krok po kroku” (2019)  i „E-marketing” (2018).

Adrianna Kubik-Przybył
Business director / członek zarządu, They.pl

W They.pl odpowiada za rozwój obszarów strategii, kreacji, content marketingu, PR oraz SEO. Zarządza strukturą złożoną z kilkudziesięciu specjalistów oraz manedżerów wdrażających strategie digital marketingowe dla kluczowych klientów. Doświadczenie zdobywała, pracując m.in. jako copywriter i content designer dla marek z branży FMCG oraz farmaceutycznej. Jest autorką licznych eksperckich artykułów. Członkini jury MIXX Awards 2017, 2018 oraz 2019, a także rady programowej IAB FORUM 2018 i 2019. Prelegentka m.in. MIXX Conference i Forum IAB 2019.

Artur Kudzia
Dyrektor, Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Doświadczony samorządowiec, menedżer i działacz pozarządowy. Od kilkunastu lat związany z Polskimi Służbami Zatrudnienia. W latach 2008-2019 pełnił funkcję zastępcy dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach. Wcześniej zdobywał doświadczenie jako kierownik zespołu menedżerskiego w Grupie Impel. Pomysłodawca i realizator licznych programów rynku zatrudnienia, obejmujących edukację, profesjonalne poradnictwo dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych, wsparcie przedsiębiorczości, w tym nowatorskie rozwiązania z zakresu agroturystyki.

 

 

 

Anna Kupczyk
Talent & Culture Director, GroupM 

Odpowiada za strategię i rozwój GroupM oraz Mindshare w obszarze zarządzania talentami. Jest autorem programów rozwojowych i trenerem kompetencji managerskich, komunikacji  
i client service oraz rozwoju osobistego i zarządzania stresem.  Jest certyfikowanym trenerem biznesu oraz posiada akredytację coachingową ACC ICF. Ponadto łączy doświadczenie HR-owe z wiedzą na temat biznesu internetowego – przed podjęciem roli w HR, przez 9 lat pracowała w GroupM, zarządzając zespołem i obsługując reklamodawców w zakresie SEM, paid social i SEO.  

 

Anna Kwiatek
Head of People & Culture, Wavemaker

Ma 20-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach międzynarodowych z wielu branż. W Wavemaker odpowiada za partnerstwo biznesowe w obszarze HR, rekrutację, programy motywacyjne i rozwojowe dla pracowników, procesy i narzędzia HR, komunikację wewnętrzną oraz inicjatywy CSR. Współpracuje z uczelniami w zakresie rekrutacji absolwentów, a także programów zajęć związanych z komunikacją marketingową, m. in. w Collegium Civitas oraz na UW.

 

 

Urszula Lisiecka
People & PR Director, DDB Warszawa

Związana z branżą reklamową od ponad 22 lat. Większość swojej pracy zawodowej spędziła w Grupie DDB, gdzie przez pierwsze 10 lat pracowała w dziale Client Service, w kolejnych odpowiedziała za tworzenie działu HR, a następnie za wypracowanie dobrych praktyk w obszarze PR agencji. Jako szef działu HR między innymi koordynuje procesy szkoleniowe, politykę personalną, budżet HR i PR, rekrutację, systemy ewaluacji i plany rozwoju, politykę wynagrodzeń, systemy motywacyjne, coaching, mediacje, kulturę pracy, PR agencji w mediach branżowych, social mediach i raportach. 

 

Anna Maciągowska-Rybicka
Head of HR, Havas Media Group 

Ma ponad 10-letnie doświadczenie w wielu obszarach HR, m.in. współpraca biznesowa, szkolenia i rozwój, zarządzanie personelem i projektami oraz rozwój organizacji. Projekty te prowadziła w różnych branżach - kreatywnej, medialnej, marketingowej, sprzedaży, bankowości i BPO / SSC. Ponad 7 lat pracowała w mediach i przemyśle kreatywnym. Prowadziła wiele warsztatów i seminariów dla studentów oraz wykłady z obszaru HR na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. W 2019 roku ukończyła Business Coaching Diploma na PWC Academy.

 

Magdalena Magusiak
Talent and Organization Development Manager & HR Business Partner, Dentsu Aegis Network Polska 

Od ponad dekady związana z obszarem rozwoju pracowników oraz pracy z talentami – początkowo jako konsultant w Korn Ferry Hay Group. Od ponad dwóch lat w roli menedżera ds. rozwoju w Dentsu Aegis Network Polska.  Jest ekspertem w obszarze budowania i wdrażania strategii rozwoju pracowników w organizacjach, planowania i realizacji programów szkoleniowych oraz oceny kompetencji pracowników. Prowadzi oraz moderuje wiele szkoleń wewnętrznych, będących częścią programów rozwojowych w DAN Polska, dla młodych jak również doświadczonych liderów i menedżerów. 

 

Mieszko Maj
HR Director, Walk PR

Psycholog organizacji, specjalizuje się w budowaniu i zarządzaniu systemami HR-owymi w organizacjach działających na styku kreacji i nowych technologii.  Przed dołączeniem do Grupy Walk pracował jako HR Business Partner w Platige Image oraz konsultant  HR w Instytucie Gaussa. Prowadził własną firmę doradczo-szkoleniową, gdzie realizował szkolenia i warsztaty z zakresu kompetencji psychospołecznych. Współpracował z wieloma uczelniami, m.in. Polsko-Japońską Akademią Technik Komputerowych i Akademią Leona Koźmińskiego. Współautor książki „Oszustwa i nieuczciwość w organizacjach”.

Anna Malinowska
Kierownik Działu Szkoleń i Rozwoju, Ringier Axel Springer Polska

Psycholog, trener, menedżer z wieloletnim doświadczeniem w pracy nad rozwojem kompetencji zawodowych i osobistych. W RASP zajmuje się projektowaniem kompleksowych rozwiązań wspierających rozwój pracowników. Tworzy rozwiązania szkoleniowe i rozwojowych dla pracowników. Współpracuje z domami mediowymi w zakresie wspierania rozwoju i kreatywności działów Marketingu i Reklamy. Ma doświadczenie w prowadzeniu warsztatów (profile MBTI, komunikacja zespołowa, budowanie zespołów) oraz sesji Design Thinking (certyfikat Moderatora).

Ewa Markiewicz
General Counsel Head of Legal Department,  Dentsu Aegis Network Polska 

Radca Prawny z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze podmiotów z branży mediów i reklamy. Specjalizuje się w prawie cywilnym, handlowym ze szczególnym uwzględnieniem aspektów korporacyjnych, transakcjach M&A, prawie własności intelektualnej. Doradza m.in. agencjom reklamowym, domom mediowym, agencjom PR, producentom utworów audiowizualnych, twórcom, podmiotom z sektora nowych technologii. Z Dentsu Aegis Network Polska związana jest od 2015 r. 

 

Jarosław Miszczak
Head of Client Service, Bluerank 

Ma 14-letnie doświadczenie w branży digital. W Bluerank zajmuje się organizacją i koordynacją pracy kilkunastoosobowego działu obsługi klienta oraz nadzoruje realizację działań marketingu w internecie dla kluczowych klientów. Dzieli się wiedzą, występując na konferencjach branżowych (np. Forum IAB, Think with Google, Performance Day CEE) czy publikując w branżowych mediach. Specjalizuje się szczególnie w edukacji dotyczącej wykorzystania danych w marketingu i optymalizacji skuteczności realizowanych w digitalu działań. Posiadacz certyfikatu DIMAQ. 

 

 

Daria Nawrat
Koordynator ds. Szkoleń i Rozwoju; Trener, Ringier Axel Springer Polska

Certyfikowany Trener Biznesu, Coach, Mediator oraz Moderator Design Thinking. Kilkanaście lat doświadczenia na stanowiskach manedżerskich. Jako Dyrektor Niepublicznej Placówki Doskonalenia Nauczycieli miała okazję współpracować z obszarem oświaty. Obecnie koordynuje projekty rozwoju kompetencji w nawiązaniu do potrzeb obszarów biznesowych, jak i strategii organizacji. Specjalizuje się w budowaniu kompetencji manedżerskich i sprzedażowych. Koordynowała i prowadziła projekty Assessment i Development Center. Bada potrzeby zespołów i przekłada je na cele organizacji.

Zbigniew Nowicki
Managing Director, Partner Bluerank 

Od kilkunastu lat działa w branży internetowej, doradzając najważniejszym graczom rynku finansowego, telekomunikacyjnego, e-commerce oraz sektora FMCG. Jako współwłaściciel Bluerank odpowiedzialny za rozwój i zarządzanie firmą. Aktywny członek takich stowarzyszeń branżowych jak CXPA, DAA, PTBRiO oraz ekspert IAB Polska i Izby Gospodarczej e-commerce Polska. Pionier obszaru badań doświadczeń i satysfakcji użytkowników, współtwórca platformy opiniac.com. Prelegent konferencji branżowych w Polsce i za granicą.

 

 

Małgorzata Olkowicz
Dyrektor Operacyjny, Ministry of Creativity

Ekspert w dziedzinie event marketingu, praktyk z 20-letnim stażem. Współpracowała z klientami z wielu branż, m.in. z sektora elektroniki i AGD informatyki oraz farmakologii. W 2007 roku objęła w Multi Event stanowisko project directora, w 2018 roku – event directora. Obecnie związana jest z agencją Ministry of Creativity, gdzie pełni funkcję Operations Directora. Ukończyła projekt szkoleniowy „Trener w rolach głównych” oraz Akademię Negocjacji SKM SAR i House of Skills. Od 2015 wykładowca w Szkole Strategii Marki SKM SAR.

 

 

Eliza Przybylska
HR Director, Saatchi & Saatchi IS

Ma kilkunastoletnie doświadczenie w pracy dla firm z wielu branż, m.in. reklamowej, mediowej, IT, telekomunikacyjnej, finansowej i energetycznej. Wspierała procesy zmian w organizacjach i zespoły w zwiększeniu ich efektywności, tworzyła programy rozwoju kompetencji przywódczych oraz pełniła rolę doradcy dla kadry zarządzającej. Jest akredytowanym facylitatorem metod do pracy z zespołami i liderami, wdrażanych przez Team Coaching International oraz certyfikowanym coachem International Coach Federation. Prelegentka na konferencjach dla branży HR.

 

Dagmara Robak
Data Science Team Manager, Dentsu Aegis Network Polska 

Menedżer projektów z zakresu analityki marketingowej, zawodowo zainteresowana tematem pomiaru efektów i efektywności działań marketingowych (MMM ROI, Price & Promo, analityka digitalowa). Kierowała projektami analitycznymi dla szerokiego grona klientów. Doświadczenie zdobyła, pracując w największych domach mediowych i instytucjach badawczych. Obecnie odpowiedzialna za zespół Data Science w DAN. Absolwentka SGH (studia magisterskie) i WSB-NLU w Nowym Sączu (studia podyplomowe - MBA). 

 

Tomasz Rzepniewski
Managing Partner, Digital & Content, Wavemaker 

W Wavemaker odpowiedzialny jest za rozwój specjalistycznej oferty w obszarach: social, search, performance, e-commerce i programmatic. Nadzoruje jakość usług cyfrowych dla kluczowych Klientów Agencji oraz rozwój oferty contentowej. Członek Rady Nadzorczej IAB Polska. Prelegent na konferencjach i wykładach, np. IMM, E-Marketing, 2k9, Forum IAB, POU i UW. Jury EFFIE, MIXX AWARDS, InnovationAD. Wykładał w Szkole Strategii Marki SAR. Mentor przy mSpark, jednym z największych programów akceleracyjnych MARTECH dla start-upów na polskim rynku. 

 

 

Dariusz Rzontkowski
Lidera Grupy ds. Edukacji; Executive Creative Director, Huta 19 im. Joachima Fersengelda

Z reklamą związany od 1998.  Od 2003 dyrektor kreatywny TBWA Warszawa. Pracuje na wielu obszarach idei: digital, web design. ATL, BTL. Wielokrotnie uczestniczył w pracach jury KTR oraz międzynarodowego festiwalu Golden Drum. Przewodniczący Young Creative Eurobest. Uczestnik Creative Leo Camp. Wielokrotny reprezentant polskich agencji na Cannes Lions International Festival of Creativity. Doktor sztuki oraz wykładowca na Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach.

 

Włodzimierz Schmidt
Prezes Zarządu, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska; Prezes Zarządu IAB Europe

W IAB Polska od stycznia 2013 roku. Członek Zarządu, a od września 2018 roku Prezes Zarządu IAB Europe. Członek Rady ds. Cyfryzacji. W latach 2013-2018 członek Zarządu Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Do IAB przeszedł z firmy informatycznej Effectibi, której był prezesem i współzałożycielem. Wcześniej pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży Atos Origin, a także Dyrektora Zarządzającego i członka Zarządu Lothar Boehm oraz Dyrektora Zarządzającego na region CEE i członka Zarządu Central Com PLS.

 

 

Magdalena Skowronek
People Partner, Ringier Axel Springer Polska

Od 5 lat pełni funkcję People Partnera jako opiekun HR działów marketingowych, redakcyjnych i produktowych. Wcześniej przez 4 lata odpowiadała za prowadzenie projektów rekrutacyjnych oraz development center dla organizacji biznesowych. Posiada certyfikację Trenera Biznesu Matrik oraz certyfikację do korzystania z narzędzia Team Performance Inventory Impact Polska. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku Psychologia oraz studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej na kierunku HR. 

 

 

Adam Sokołowski
Prezes Zarządu, Nuntius

Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Pracownik naukowy i nauczyciel akademicki. Autor i współautor licznych publikacji naukowych z obszarów sztucznej inteligencji oraz content marketingu. Współpracuje z IAB w ramach grupy roboczej Reklama Natywna i Content Marketing. Na co dzień nadzoruje również zespół redakcyjny wspierający contentem liczne kampanie marketingowe renomowanych marek. Ekspert NCBiR oraz Narodowego Programu Foresight 2020, członek Towarzystwa Naukowego i Organizacji. W obszarze jego zainteresowań naukowych znajdują się: kognitywistka, psychologia decyzji, content marketing i reklama natywna.

Tomasz Soluch
Dyrektor Kreatywny, MOSQI.TO  

W branży od ponad 20 lat. Od 2007 związany z MOSQI.TO . Od wielu lat na stanowisku dyrektora kreatywnego. Nie ma w marketingu obszaru, który stanowiłby dla niego zagadkę, może dlatego, że zaczynał w archaicznym zawodzie web-mastera, był grafikiem, front-end developerem, animatorem, art directorem, reżyserem. W pracy najbardziej lubi się uczyć.  

 

 

 

 

 

Marta Stanejko
Talent Acquisition & Recruitment Manager,  Dentsu Aegis Network Polska 

Z wykształcenia psycholog społeczny,  psycholog transportu, trener umiejętności psychologicznych. Ekspert w dziedzinie rekrutacji, pozyskiwania pracowników na rynkach polskich i zagranicznych oraz psychologii pracy. Doświadczenie zdobywała w działach HR międzynarodowych firm o zróżnicowanych profilach (min. Michelin Polska, Saatchi & Saatchi, Michael Page). Od dwóch lat prowadzi cykliczne warsztaty o tematyce rekrutacyjnej dla Koła Naukowego „Psycholog w Biznesie” na Uniwersytecie SWPS. 

Agnieszka Suter
Specjalista ds. Rekrutacji, Time

Ma 12-letnie doświadczenie w obszarze HR, które zdobywała, pracując zarówno w firmach konsultingowych, jak i po stronie dużych klientów. Obecnie prowadzi wszystkie rekrutacje dla Grupy ZPR Media. Odpowiada za realizację programów stażowych (zarówno polskich, jak i zagranicznych), działań employer brandingowych, szkoleń wewnętrznych oraz koordynacji Akademii Grupy ZPR Media (projekt edukacyjny), a także wielu innych projektów i inicjatyw HR. Współpracuje z uczelniami w zakresie programów stażowych, spotkań na uczelni i targów pracy. 

Magdalena Szmidt
CEO, MOSQI.TO  

Od 2005 w MOSQI.TO zarządza agencją. Wcześniej związana z działem marketingu mBanku oraz e-commerce CentralWings.  Wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywała za granicą: w Portugalii (Jeronimo Martins) oraz w Brazylii (SPR Administradora).  Wielokrotnie członek jury MIXX Awards, wcześniej w Radzie Programowej SMB oraz Forum Marketingu Zintegrowanego. Często gości jako prelegent na branżowych konferencjach, m.in. Golden Marketing Conference, wcześniej FMZ. Prowadziła również gościnne wykłady na Uniwersytecie Łódzkim i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.

Wojciech Szymański
Prezes Zarządu, Ideo Force

Oprócz koordynowania zespołu przygotowuje optymalizacje witryn i sklepów oraz globalne strategie marketingowe z wykorzystaniem Internetu. Jest wykładowcą Wyższej Szkoły Europejskiej, Akademii Leona Koźmińskiego oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania. Zaprojektował i wdrożył 5 kierunków studiów podyplomowych i uczestniczył w projektach specjalności na studiach I i II stopnia związanych z e-marketingiem. Był mentorem w Startup Weekend, SAMSUNG INKUBATOR, a także członkiem jury w akceleratorze "IDEA Global".

Renata Syperek-Komar
Account Director, ConTrust Communication

Ekspert w obszarze kształtowania polityki komunikacyjnej firm, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii. Z branżą public relations związana od ponad 18 lat.  Doświadczenie zawodowe zdobywała w ramach struktur marketingowych jednego  z czołowych producentów piwa w Polsce, a następnie w agencjach public relations.

 

 

 

Małgorzata Węgierek
CEO, Havas Media Group

Ekspert z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku mediów, partnerstw biznesowych, negocjacji  i zarządzania strategicznego. Dyrektor zarządzająca w wiodących, międzynarodowych firmach z branży mediowej i reklamowej. W 2010 r. dołączyła do Havas Media Group, na czele którego stoi obecnie jako CEO. Juror i członek komitetów organizacyjnych w konkursach branżowych Effie, Innovation Ad, Mixx Awards oraz Superbrands. Laureatka licznych nagród branżowych, m.in. AdMan 2015 przyznanego przez „Press” czy  Bohater Roku 2017 wg „Media i Marketing Polska”. 

Tomasz Woźniak
Prezes, Future Mind

Jako prezes i założyciel Future Mind uczestniczy w projektach klienckich, skupiając się głównie na walidacji modeli biznesowych i planowaniu strategicznym. Jest również wykładowcą kilku wyższych uczelni m.in. Collegium Civitas i Akademii Leona Koźmińskiego. W czerwcu 2019 roku został członkiem rady nadzorczej SARE S.A. Występuje też w roli mentora na popularnych imprezach startupowych oraz indywidualnie doradza młodym przedsiębiorcom. Fascynują go zmiany nawykowe zapoczątkowane pojawieniem się smartfonów oraz typowanie technologii, które w przyszłości mogą stać się masowo wykorzystywane.

 

Paweł Tyszkiewicz
Pełnomocnik Zarządu Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SKM SAR

W latach 1991-1996 konsul RP w Los Angeles i Montrealu. Był też manedżerem i trenerem w firmach szkoleniowych Cedho i Chiltern. Od 2003 pełni funkcję pełnomocnika zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Od 2005 - członek zarządu ZKDP, a od 2010 - prezes stowarzyszenia AdArtis. Jest członkiem zarządu Europejskiego Stowarzyszenia Agencji Komunikacji Marketingowej z siedzibą w Brukseli (The European Association of Communications Agencies - EACA) i Prezesem Fundacji Marka dla Polski.  W latach 2007-2009 piastował stanowisko Prezesa Rady Reklamy.

 

Emilia Zakrzewska-Koszel
Wiceprezes, Polskie Stowarzyszenie Public Relations

Ekspertka ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Od ponad 12 lat doradza polskim i zagranicznym spółkom z branży usług profesjonalnych. Swoje doświadczenie zdobywała, pracując dla największych polskich i zagranicznych kancelarii prawnych i instytucji finansowych. Wykładowca na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Uniwersytecie Warszawskim. Absolwentka studiów MBA ukończonych w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Doktorantka na Wydziale Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Autorka licznych publikacji z zakresu public relations.

Roland Zarzycki
Prorektor ds. dydaktycznych,  Collegium Civitas

Doktor nauk matematycznych oraz doktor nauk humanistycznych. Nauczyciel akademicki, badacz, autor publikacji naukowych, referent na międzynarodowych konferencjach, koordynator projektów naukowo-badawczych oraz społecznych. Członek Akademii Młodych Uczonych i Artystów. Członek Krajowej Rady Rozwoju Ekonomii Społecznej przy Ministrze Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Współzałożyciel kreatywnej spółdzielni socjalnej PANATO, fundacji 2BFair oraz start-upu ScienceBioTech.