O RADZIE
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej to inicjatywa wspierająca edukację branży. Dążymy do tego, by kwalifikacje zdobywane w szkołach, na uczelniach, podczas kursów i szkoleń odpowiadały na rzeczywiste potrzeby rynku pracy. Chcemy lepiej dopasować system edukacji do potrzeb sektora komunikacji marketingowej. W tym celu podejmujemy szereg działań, m.in.:
- identyfikacja i zdefiniowanie rzeczywistych wymagań zawodowych w branży,
- identyfikowanie potrzeby opracowania ram i standardów kwalifikacji,
- opracowanie programów edukacyjnych,
- opracowanie rozwiązań prawnych i organizacyjnych,
- wyznaczanie kierunków zmian systemu edukacji,
- dążymy do zawierania porozumień pomiędzy biznesem a instytucjami kształcenia.
Zadania te realizujemy poprzez dialog i wymianę doświadczeń ekspertów związanych z branżą komunikacji marketingowej, którzy wspólnie wypracowują systemowe rozwiązania. W skład Rady wchodzą przedstawiciele pracodawców, instytucji rynku pracy, organizacji branżowych i dialogu społecznego, uczelni wyższych, szkół średnich oraz podmiotów kształcenia ustawicznego.
Członkostwo w Radzie jest otwarte. Oznacza to, że przystąpić do nas mogą podmioty działające w branży komunikacyjnej, które spełniają określone kryteria, oraz instytucje edukacyjne, rynku pracy, organizacje pracodawców, branżowe i społeczne, a także przedstawiciele instytucji publicznych. Warunkiem koniecznym przystąpienia do Rady jest podpisanie deklaracji aktywnego uczestnictwa w pracach Rady.
Biuro projektu:
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
ul. Czerska 8/10; 00–732 Warszawa
Tel.: (22) 898 84 25
E-mail: rada.sektorowa@sar.org.pl