Monitoringi rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej | Sektorowa Rada Komunikacji Marketingowej
Menu główne
Monitoringi rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej
To przygotowywane przez nas co kwartał przeglądy najważniejszych informacji, raportów i trendów związanych z zatudnieniem, edukacją oraz branżą komunikacji i marketingu. Pobierz publikacje i bądź na bieżąco!
W monitoringu za okres 12.2022-03.2023 znajdziesz między innymi takie informacje:
24% polskich firm planuje pozyskiwać nowych pracowników, 25% pracodawców prognozuje redukcję etatów, a 48% deklaruje utrzymanie zatrudnienia na obecnym poziomie.
3 na 10 organizacji w Polsce jest na etapie opracowywania celów i strategii ESG.
38% Polaków uważa, że mmniejszości są przedstawiane w reklamach w uproszczony sposób
W monitoringu za okres 10.2022-11.2022 znajdziesz między innymi takie informacje:
Konsumenci deklarują, że wolą reklamy dociejące do nich kanałami offlinowymi, na szczycie listy umieszczają wydarzenia sponsorowane.
53% badanych jest zdania, że firmy technologiczne, powinny umieszać na uządzeniach informacje o sladzie węglowym, ale tylko 30% wierzy w prawdziwość informacji podawanych przez poducentów.
W monitoringu za okres 02-06.2022 znajdziesz między innymi takie informacje:
Najbardziej deficytowe obecnie i pożądane w przyszłości są kompetencje poznawcze pracowników, przede wszystkim kreatywność i krytyczne myślenie;
Najważniejszą cechą pracy dla pracowników w Polsce i wszystkich krajach europejskich pozostają dobre zarobki.
63% kobiet uważa, że w branży komunikacji marketingowej mężczyźni mają większe szanse na robienie kariery niż kobiety, podczas gdy wśród mężczyzn odsetek ten wynosi 27%