Publikacje Rady

RAPORTY RADY SEKTOROWEJ

PORADNIKI

PROGRAMY NAUCZANIA DLA UCZELNI

REKOMENDACJE I PROPOZYCJE ZMIAN

MONITORINGI RYNKU PRACY, EDUKACJI I KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ

To przygotowywane przez nas co kwartał przeglądy najważniejszych informacji, raportów i trendów związanych z zatudnieniem, edukacją oraz branżą komunikacji i marketingu.

W monitoringu za okres 04-06.2023 znajdziesz między innymi takie informacje: 

  • Rozwój sztucznej inteligencji może przyczynić się do wzrostu globalnego PKB o 7 proc. w ciągu najbliższych 10 lat
  • Rozwój narzędzi wykorzystujących rozwiązania AI nie ma aktualnie większegowpływu na modele operacyjne w polskich organizacjach. Prawie połowa (43%) nie planuje wprowadzać żadnych zmian w tym zakresie
  • Marketingowcy w większości doceniają narzędzia AI, ponieważ ich wykorzystanie przyspiesza pracę (17,5%)

W monitoringu za okres 01-03.2023 znajdziesz między innymi takie informacje: 

  •  24% polskich firm planuje pozyskiwać nowych pracowników, 25% pracodawców prognozuje redukcję etatów, a 48% deklaruje utrzymanie zatrudnienia na obecnym poziomie.
  •  3 na 10 organizacji w Polsce jest na etapie opracowywania celów i strategii ESG.
  •  38% Polaków  uważa, że mniejszości są przedstawiane w reklamach w uproszczony sposób.