Publikacje Rady
RAPORTY RADY SEKTOROWEJ
PORADNIKI
PROGRAMY NAUCZANIA DLA UCZELNI
Karty przedmiotów:
Trendy w komunikacji marketingowej >
Strategia komunikacji marketingowej >
Metody badawcze w komunikacji marketingowej >
Matryca efektów ucznia:
Analityka w komunikacji marketingowej >
Plan studiów:
Analityka w komunikacji marketingowej >
Inne:
Założenia metodologiczne i źródła danych >
Karty przedmiotów:
Specyfika i wyzwania e-commerce >
Matryca efektów ucznia:
Plan studiów:
Inne:
Rekomendacje dotyczące sugerowanych metod kształcenia >
Karty przedmiotów:
Strategie performance w marketingu >
Kreacja w komunikacji marketingowej >
Matryca efektów ucznia:
Plan studiów:
Inne:
Wykaz kursowych efektów kształcenia >
Karty przedmiotów:
ZPM_Trendy w komunikacji marketingowej >
ZPM_Analityka projektów marketingowych >
ZPM_Budowanie relaacji wewnętrznych i zewnętrznych >
Matryce efektów ucznia:
Zarządzanie projektem marketingowym >
Plan studiów:
Zarządzanie projektem marketingowych >
Inne:
Rekomendacje dotyczące sugerowanych metod kształcenia >
Karty przedmiotów:
Kreacja w komunikacji marketingowej >
Zarządzanie działaniami kreatywnymi >
Budowanie relacji z klientem >
Matryca efektów ucznia:
Zarządzanie w przemyśle kreatywnym >
Plan studiów:
Zarządzanie w przemyśle kreatywnym >
Inne:
Rekomendacje dotyczące sugerowanych metod kształcenia >
REKOMENDACJE I PROPOZYCJE ZMIAN
MONITORINGI RYNKU PRACY, EDUKACJI I KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
To przygotowywane przez nas co kwartał przeglądy najważniejszych informacji, raportów i trendów związanych z zatudnieniem, edukacją oraz branżą komunikacji i marketingu.
W monitoringu za okres 04-06.2023 znajdziesz między innymi takie informacje:
- Rozwój sztucznej inteligencji może przyczynić się do wzrostu globalnego PKB o 7 proc. w ciągu najbliższych 10 lat
- Rozwój narzędzi wykorzystujących rozwiązania AI nie ma aktualnie większegowpływu na modele operacyjne w polskich organizacjach. Prawie połowa (43%) nie planuje wprowadzać żadnych zmian w tym zakresie
- Marketingowcy w większości doceniają narzędzia AI, ponieważ ich wykorzystanie przyspiesza pracę (17,5%)
W monitoringu za okres 01-03.2023 znajdziesz między innymi takie informacje:
- 24% polskich firm planuje pozyskiwać nowych pracowników, 25% pracodawców prognozuje redukcję etatów, a 48% deklaruje utrzymanie zatrudnienia na obecnym poziomie.
- 3 na 10 organizacji w Polsce jest na etapie opracowywania celów i strategii ESG.
38% Polaków uważa, że mniejszości są przedstawiane w reklamach w uproszczony sposób.