Publikacje Rady
Poradniki
Poradnik dla doradców zawodowych >
Poradnik dla nauczycieli i instruktorów zawodu >
Programy studiów:
Analityka w komunikacji marketingowej
Karty przedmiotów:
Trendy w komunikacji marketingowej >
Strategia komunikacji marketingowej >
Metody badawcze w komunikacji marketingowej >
Matryca efektów ucznia:
Analityka w komunikacji marketingowej >
Plan studiów:
Analityka w komunikacji marketingowej >
Inne:
Założenia metodologiczne i źródła danych >
Rekomendacje dotyczące sugerowanych metod kształcenia >
Wykaz kursowych efektów kształcenia >
Digital expert
Karty przedmiotów:
Specyfika i wyzwania e-commerce >
Matryca efektów ucznia:
Plan studiów:
Inne:
Rekomendacje dotyczące sugerowanych metod kształcenia >
Założenia metodologiczne i źródła danych >
Wykaz kursowych efektów kształcenia >
Performance marketing
Karty przedmiotów:
Strategie performance w marketingu >
Kreacja w komunikacji marketingowej >
Matryca efektów ucznia:
Plan studiów:
Inne:
Wykaz kursowych efektów kształcenia >
Założenia metodologiczne i źródła danych >
Rekomendacje dotyczące sugerowanych metod kształcenia >
Zarządzanie projektem marketingowym
Karty przedmiotów:
ZPM_Trendy w komunikacji marketingowej >
ZPM_Analityka projektów marketingowych >
ZPM_Budowanie relacji wewnętrznych i zewnętrznych >
Matryce efektów ucznia:
Zarządzanie projektem marketingowym >
Plan studiów:
Zarządzanie projektem marketingowych >
Inne:
Rekomendacje dotyczące sugerowanych metod kształcenia >
Wykaz kursowych efektów kształcenia >
Założenia metodologiczne i źródła danych >
Zarządzanie w przemyśle kreatywnym
Karty przedmiotów:
Kreacja w komunikacji marketingowej >
Zarządzanie działaniami kreatywnymi >
Budowanie relacji z klientem >
Matryca efektów ucznia:
Zarządzanie w przemyśle kreatywnym >
Plan studiów:
Zarządzanie w przemyśle kreatywnym >
Inne:
Rekomendacje dotyczące sugerowanych metod kształcenia >
Wykaz kursowych efektów kształcenia >
Założenia metodologiczne i źródła danych >
Predykcje na 2022 rok – cykl opracowany przez ekspertów Rady Sektorowej
Tomasz Chrząstek: Tendencje branżowe a kształcenie w sektorze. Patrycja Załuska: Perspektywa sektora ad intra i ad extra.
Anna Malinowska: Jak rok 2022 wpłynie na kondycję mentalną? Zbigniew Brzeziński: Od spokoju do wyzwania. Rynek pracy 2022.
Raporty
Raport: Badania rynkowe sektor komunikacji marketingowej i sektor kreatywny>
Raport: Rekomendacje zmiany zapisów w Ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy>
Raport: Rekomendacje zmiany zapisów w Ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym>
Raport: Kompetencje przyszłości 2022>
Raport: Co przyciąga młodych?>
Raport: Współpraca Biz-Edu w świetle badań Rady Kompetencji SKM>
Raport: Analiza i propozycje zmian w zakresie studiów dla praktyków>
Raport: Analiza i propozycje zmian odbywania staży i praktyk>
Raport: Analiza możliwości wykorzystania ECTS>
Raport: Marketingowe Kompetencje Przyszłości. Edycja II. 2021 >
Raport: Marketingowe Kompetencje Przyszłości. 2020 >
Monitoringi
Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji październik – listopad 2022
Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej lipiec – wrzesień 2022
Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej luty – czerwiec 2022
Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej październik 2021 – styczeń 2022
Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej lipiec-wrzesień 2021
Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej kwiecień- czerwiec 2021 >
Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej styczeń- marzec 2021 >
Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej październik – grudzień 2020 >
Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej lipiec – wrzesień 2020 >
Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej kwiecień – czerwiec 2020 >
Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej grudzień 2019 – marzec 2020 >
Inne
Rekomendacja nr 1/2022 Sektorowej Rady ds. Sektora Komunikacji Marketingowej >
Rekomendacja nr 2/2020 Sektorowej Rady ds. Kompetencji Komunikacja Marketingowa
Rekomendacja nadzwyczajna Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej
Podsumowanie roku 2020 z perspektywy ekspertów Sektora Komunikacji Marketingowej >