Publikacje Rady Poradniki Poradnik dla doradców zawodowych >Poradnik dla nauczycieli i instruktorów zawodu > Poradnik dla uczniów > Programy studiów: Analityka w komunikacji marketingowej Karty przedmiotów:Wnioskowanie i raportowanie >Trendy w komunikacji marketingowej >Strategia komunikacji marketingowej >Rynek reklamy >Metody badawcze w komunikacji marketingowej > Matryca efektów ucznia:Analityka w komunikacji marketingowej >Plan studiów:Analityka w komunikacji marketingowej >Inne:Założenia metodologiczne i źródła danych >Rekomendacje dotyczące sugerowanych metod kształcenia >Wykaz kursowych efektów kształcenia > Digital expert Karty przedmiotów:Digital media >Specyfika i wyzwania e-commerce > Planowanie kampanii digital >Matryca efektów ucznia:Digital expert >Plan studiów:Digital expert >Inne:Rekomendacje dotyczące sugerowanych metod kształcenia >Założenia metodologiczne i źródła danych >Wykaz kursowych efektów kształcenia > Performance marketing Karty przedmiotów:Efektywność w marketingu >Digital media >Strategie performance w marketingu >Kreacja w komunikacji marketingowej >Matryca efektów ucznia:Performance marketing >Plan studiów:Performance marketing >Inne: Wykaz kursowych efektów kształcenia >Założenia metodologiczne i źródła danych > Rekomendacje dotyczące sugerowanych metod kształcenia > Zarządzanie projektem marketingowym Karty przedmiotów:ZPM_Trendy w komunikacji marketingowej >ZPM_Zarządzanie projektem > ZPM_Analityka projektów marketingowych >ZPM_Budowanie relaacji wewnętrznych i zewnętrznych >Matryce efektów ucznia:Zarządzanie projektem marketingowym > Plan studiów:Zarządzanie projektem marketingowych > Inne: Rekomendacje dotyczące sugerowanych metod kształcenia > Wykaz kursowych efektów kształcenia >Założenia metodologiczne i źródła danych > Zarządzanie w przemyśle kreatywnym Karty przedmiotów:Digital media >Kreacja w komunikacji marketingowej >Zarządzanie działaniami kreatywnymi >Budowanie relacji z klientem >Matryca efektów ucznia:Zarządzanie w przemyśle kreatywnym >Plan studiów:Zarządzanie w przemyśle kreatywnym >Inne:Rekomendacje dotyczące sugerowanych metod kształcenia >Wykaz kursowych efektów kształcenia >Założenia metodologiczne i źródła danych > Predykcje na 2022 rok - cykl opracowany przez ekspertów Rady Sektorowej Tomasz Chrząstek: Tendencje branżowe a kształcenie w sektorze. Patrycja Załuska: Perspektywa sektora ad intra i ad extra. Anna Malinowska: Jak rok 2022 wpłynie na kondycję mentalną?Zbigniew Brzeziński: Od spokoju do wyzwania. Rynek pracy 2022. Raporty Raport: Co przyciąga młodych?Raport: Współpraca Biz-Edu w świetle badań Rady Kompetencji SKMRaport: Analiza i propozycje zmian w zakresie studiów dla praktykówRaport: Analiza i propozycje zmian odbywania staży i praktykRaport: Analiza możliwości wykorzystania ECTSRaport: Marketingowe Kompetencje Przyszłości. Edycja II. 2021 >>Raport: Współpraca między uczelniami a przedsiębiorstwami z Sektora Komunikacji Marketingowej. Kwiecień 2021 >Raport: Silversi w sektorze komunikacji marketingowej. Potrzeby kwalifikacyjno-zawodowe osób 50+. Styczeń 2021>Raport: Marketingowe Kompetencje Przyszłości. 2020 >> Monitoringi Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej luty – czerwiec 2022Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej październik 2021 – styczeń 2022Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej lipiec-wrzesień 2021Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej kwiecień- czerwiec 2021 >Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej styczeń- marzec 2021 >Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej październik – grudzień 2020 >Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej lipiec – wrzesień 2020 >Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej kwiecień – czerwiec 2020 >Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej grudzień 2019 – marzec 2020 > Inne Propozycja zmian rozwiązań w obszarze roli i funkcjonowania akademickich biur karier w odniesieniu do sektora komunikacji marketingowej.Rekomendacja nr 2/2020 Sektorowej Rady ds. Kompetencji Komunikacja Marketingowa Rekomendacja nadzwyczajna Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji MarketingowejPodsumowanie roku 2020 z perspektywy ekspertów Sektora komunikacji Marketingowej > Analiza ram kwalifikacji i certyfikacji kompetencji marketingowej w Polsce i Unii Europejskiej. Styczeń 2021 >Rekomendacja nadzwyczajna Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej z dnia 6.08.2020 >