Webinar: Silversi w Sektorze Komunikacji Marketingowej

Wyniki najnowszego raportu Rady Sektorowej wskazują, że tylko 45% firm z Sektora Komunikacji Marketingowej zatrudnia osoby w wieku 50+.  Często  piastują oni stanowiska kierownicze, aczkolwiek zbyt wysokie kompetencje nierzadko są też przeszkodą w zdobyciu nowej pracy. Silversi są postrzegani przez pracodawców jako niezwykle terminowi i empatyczni, dobrze radzący sobie z rozwiązywaniem złożonych problemów, natomiast znajomość i obsługa narzędzi do prowadzenia kampanii online oceniane są jako wymagające uzupełnienia.
Jak dokładnie wygląda sytuacja silver tsunami na marketingowym rynku pracy? Jakie są potrzeby kwalifikacyjno-zawodowe tego pokolenia?
Podczas webinaru przedstawiliśmy wyniki najnowszego badania nt. osób 50+ w Sektorze Komunikacji Marketingowej oraz przeprowadziliśmy dyskusję w gronie zaproszonych ekspertek. 

ZOBACZ NAGRANIE WEBINARU:  

 

AGENDA

14:00-14:30 Prezentacja wyników badania „Silversi w Sektorze Komunikacji Marketingowej. Potrzeby kwalifikacyjno-zawodowe osób 50+”

  • Ewa Opach, Wiceprzewodnicząca Sektorowej Rady ds. Kompetencji SKM
  • Piotr Żulikowski, Specjalista ds. Badań, Sektorowa Rada ds. Kompetencji SKM

14:30-15:30 Dyskusja ekspercka

Moderator:
Marcin Olkowicz, Przewodniczący Sektorowej Rady ds. Kompetencji SKM

Paneliści:

  • Aleksandra Laudańska, trendwatcherka, autorka bloga „Agefree – wolni od metryki”
  • Anna Kwiatek, Head of People & Culture, Wavemaker; członkini Sektorowej Rady ds. Kompetencji SKM
  • Ewa Suszek,  Menedżer ds. Komunikacji i Marketingu Deloitte oraz
    Longevity Center
  • Małgorzata Węgierek, CEO, Havas Media Group; członkini Sektorowej Rady ds. Kompetencji SKM
 
 

PATRONI MEDIALNY