MarCom Skills Seminar

15.10.2020 odbyło się kolejne wydarzenie poświęcone rozwojowi kompetencji w sektorze komunikacji marketingowej. Zapraszamy do pobrania prezentacji z MarCom Skills Seminar. Zapraszamy do pobrania prezentacji i obejrzenia nagrań z poszczególnych wystapień, które będziemy sukcesywnie zamieszczać poniżej w agendzie wydarzenia: 

13:00-13:30 BLOK I

Rozpoczęcie i prezentacja dotychczasowych działań i najbliższych planów Rady Sektorowej, w tym m.in:

  • Kompetencje przyszłości w sektorze komunikacji marketingowej. Wyniki badania Rady Sektorowej
  • Rekomendacja szkoleniowa Rady Sektorowej – rozwój jakich kompetencji marketingowych jest obecnie kluczowy?
  • Najważniejsze wnioski z raportu IARP „Identyfikacja instrumentów wsparcia dla rozwoju SKM”

Prowadzący: przedstawiciele Zespołu Projektowego Rady Sektorowej

  • Marcin Olkowicz, Przewodniczący Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej
  • Ewa Opach, Wiceprzewodnicząca Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej
  • Magdalena Tyszkiewicz, Specjalista ds. Badań w Radzie Sektorowej

POBIERZ PREZENTACJĘ >>

OBEJRZYJ NAGRANIE >>

13:30-16:30 BLOK II

Panel dyskusyjny: „Czy możemy być bardziej kreatywni?”

Prowadząca: Małgorzata Bieniaszewska, właścicielka i dyrektor handlowy MB Pneumatyka
Paneliści:

  • Dawid Łasiński, nauczyciel, pasjonat nowoczesnych technologii, edukacji, mediów społecznościowych.
  • Radek Ratajczak, CEO, Shopa Design & Strategy
  • Łukasz Smolarski, Innovation Project Manager, IKEA
 

Prognoza zawodów przyszłości. Wyniki badania delfickiego.
Ewa Duda – Maciejewska
, Współzałożycielka Good Company, członek Rady Sektorowej

POBIERZ PREZENTACJĘ >>

OBEJRZYJ NAGRANIE >>

Studium przypadku: współpraca biznesu z uczelniami
Łukasz Bis
, Prodziekan Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Lider Grupy Roboczej ds. Badań w Radzie Sektorowej

POBIERZ PREZENTACJĘ >>

Panel dyskusyjny: Pokolenie silver i młodzi w sektorze – sytuacja, diagnoza, identyfikacja dobrych praktyk.

Prowadzący: Marcin Olkowicz, Przewodniczący Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej

Paneliści:

  • Wiktoria Danielewska, Man on the Moon – HR Agency
  • Ewa Suszek, Menedżer ds. marketingu i komunikacji, Deloitte
  • Agata Kaczmarska, Chief People Officer w Dentsu Aegis Network Polska, członek Rady Sektorowej

Urzędy pracy jako źródło pracowników dla marketingu
Zbigniew Brzeziński,
 Specjalista w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach, Lider Grupy Roboczej ds. Rynku Pracy w Radzie Sektorowej

POBIERZ PREZENTACJĘ >>

Panel dyskusyjny: Praca zdalna – czy to coś to zmienia (także w branży marketingowej)? 

Prowadzący: Łukasz Bis, Prodziekan Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Lider Grupy Roboczej ds. Badań w Radzie Sektorowej

Paneliści:

  • dr Anna Dolot, trener biznesu, adiunkt na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, Ekspert HR w Grupie ATERIMA, wykładowca KSB UEK
  • Grzegorz Krzemień, Prezes Zarządu w GoldenSubmarine, członek Rady Sektorowej
  • Anna Malinowska, Kierownik Działu Szkoleń i Rozwoju w Ringier Axel Springer Polska, członek Rady Sektorowej

    POBIERZ PREZENTACJĘ >>

Podsumowanie – zakończenie
Marcin Olkowicz, 
Przewodniczący Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowe, 

Dla kogo

Seminarium adresowane jest do przedstawicieli firm i instytucji związanych z kwalifikacjami w branży marketingowej. W szczególności do:

  • przedsiębiorców – zarówno przedstawicieli reklamodawców, jak i agencji oraz domów mediowych
  • osób zajmujących się HR
  • przedstawicieli uczelni wyższych, liceów, techników i szkół zawodowych
  • przedstawicieli instytucji edukacji nieformalnej
  • przedstawicieli instytucji administracji państwowej