MarCom Skills Seminar

2600_960_01A

Zapraszamy na kolejne wydarzenie poświęcone rozwojowi kompetencji w sektorze komunikacji marketingowej. MarCom Skills Seminar odbędzie się już 30.09.2020 w godz. 10:00 – 13:00. Udziału w wirtualnym seminarium jest bezpłatny, ale rejestracja obowiązkowa. Zapraszamy!

AGENDA

10:00 – 10:20 Rozpoczęcie i prezentacja dotychczasowych działań i najbliższych planów Rady Sektorowej
Marcin Olkowicz
, Przewodniczący Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej

10:20 – 10:40 Kompetencje przyszłości w sektorze komunikacji marketingowej. Wyniki badania Rady Sektorowej
Magdalena Tyszkiewicz
, Specjalista ds. Badań w Radzie Sektorowej

10:40 – 11:00 Rekomendacja szkoleniowa Rady Sektorowej – rozwój jakich kompetencji marketingowych jest obecnie kluczowy?
Ewa Opach, Wiceprzewodnicząca Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej

11:00 – 11:30 Panel dyskusyjny: Pokolenie silver i młodzi w sektorze – sytuacja, diagnoza, identyfikacja dobrych praktyk.

Prowadzący: Marcin Olkowicz, Przewodniczący Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej

Paneliści:

  • Anna Elwart, Dyrektor Zarządzająca w Resolution, członek Rady Sektorowej
  • Urszula Lisiecka, People & PR Director, DDB Warszawa, członek Rady Sektorowej
  • Monika Krawiec-Zaworska, Chief Talent Officer, Publicis Groupe

11:30 – 11:50 Prognoza zawodów przyszłości. Wyniki badania delfickiego.
Ewa Duda – Maciejewska
, Współzałożycielka Good Company, członek Rady Sektorowej

11:50 – 12:10 Urzędy pracy jako źródło pracowników dla marketingu
Zbigniew Brzeziński,
 Specjalista w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach, Lider Grupy Roboczej ds. Rynku Pracy w Radzie Sektorowej

12:10 – 12:40 Panel dyskusyjny: Praca zdalna – czy to coś to zmienia (także w branży marketingowej)? 
Prowadzący:
 Łukasz BisProdziekan Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Lider Grupy Roboczej ds. Badań w Radzie Sektorowej

Paneliści:

  • dr Anna Dolot, trener biznesu, adiunkt na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, Ekspert HR w Grupie ATERIMA, wykładowca KSB UEK
  • Agata Kaczmarska, Chief People Officer w Dentsu Aegis Network Polska, członek Rady Sektorowej
  • Grzegorz Krzemień, Prezes Zarządu w GoldenSubmarine, członek Rady Sektorowej
  • Anna Malinowska, Kierownik Działu Szkoleń i Rozwoju w Ringier Axel Springer Polska, członek Rady Sektorowej

12:40 – 13:00 Studium przypadku: współpraca biznesu z uczelniami
Łukasz Bis, Prodziekan Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Lider Grupy Roboczej ds. Badań w Radzie Sektorowej

13:00 – 13:05   Podsumowanie – zakończenie
Marcin Olkowicz, 
Przewodniczący Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej

Dla kogo

Seminarium adresowane jest do przedstawicieli firm i instytucji związanych z kwalifikacjami w branży marketingowej. W szczególności do:

  • przedsiębiorców – zarówno przedstawicieli reklamodawców, jak i agencji oraz domów mediowych
  • osób zajmujących się HR
  • przedstawicieli uczelni wyższych, liceów, techników i szkół zawodowych
  • przedstawicieli instytucji edukacji nieformalnej
  • przedstawicieli instytucji administracji państwowej

PATRON MEDIALNY