MarCom Skills Seminar
15.10.2020 odbyło się kolejne wydarzenie poświęcone rozwojowi kompetencji w sektorze komunikacji marketingowej. Zapraszamy do pobrania prezentacji z MarCom Skills Seminar. Zapraszamy do pobrania prezentacji i obejrzenia nagrań z poszczególnych wystapień, które będziemy sukcesywnie zamieszczać poniżej w agendzie wydarzenia:
13:00-13:30 BLOK I
Rozpoczęcie i prezentacja dotychczasowych działań i najbliższych planów Rady Sektorowej, w tym m.in:
- Kompetencje przyszłości w sektorze komunikacji marketingowej. Wyniki badania Rady Sektorowej
- Rekomendacja szkoleniowa Rady Sektorowej – rozwój jakich kompetencji marketingowych jest obecnie kluczowy?
- Najważniejsze wnioski z raportu IARP „Identyfikacja instrumentów wsparcia dla rozwoju SKM”
Prowadzący: przedstawiciele Zespołu Projektowego Rady Sektorowej
- Marcin Olkowicz, Przewodniczący Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej
- Ewa Opach, Wiceprzewodnicząca Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej
- Magdalena Tyszkiewicz, Specjalista ds. Badań w Radzie Sektorowej
13:30-16:30 BLOK II
Panel dyskusyjny: „Czy możemy być bardziej kreatywni?”
Prowadząca: Małgorzata Bieniaszewska, właścicielka i dyrektor handlowy MB Pneumatyka
Paneliści:
- Dawid Łasiński, nauczyciel, pasjonat nowoczesnych technologii, edukacji, mediów społecznościowych.
- Radek Ratajczak, CEO, Shopa Design & Strategy
- Łukasz Smolarski, Innovation Project Manager, IKEA
Prognoza zawodów przyszłości. Wyniki badania delfickiego.
Ewa Duda – Maciejewska, Współzałożycielka Good Company, członek Rady Sektorowej
Studium przypadku: współpraca biznesu z uczelniami
Łukasz Bis, Prodziekan Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Lider Grupy Roboczej ds. Badań w Radzie Sektorowej
Panel dyskusyjny: Pokolenie silver i młodzi w sektorze – sytuacja, diagnoza, identyfikacja dobrych praktyk.
Prowadzący: Marcin Olkowicz, Przewodniczący Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej
Paneliści:
- Wiktoria Danielewska, Man on the Moon – HR Agency
- Ewa Suszek, Menedżer ds. marketingu i komunikacji, Deloitte
- Agata Kaczmarska, Chief People Officer w Dentsu Aegis Network Polska, członek Rady Sektorowej
Urzędy pracy jako źródło pracowników dla marketingu
Zbigniew Brzeziński, Specjalista w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach, Lider Grupy Roboczej ds. Rynku Pracy w Radzie Sektorowej
OBEJRZYJ NAGRANIE WYSTĄPIENIA>>
Panel dyskusyjny: Praca zdalna – czy to coś to zmienia (także w branży marketingowej)?
Prowadzący: Łukasz Bis, Prodziekan Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Lider Grupy Roboczej ds. Badań w Radzie Sektorowej
Paneliści:
- dr Anna Dolot, trener biznesu, adiunkt na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, Ekspert HR w Grupie ATERIMA, wykładowca KSB UEK
- Grzegorz Krzemień, Prezes Zarządu w GoldenSubmarine, członek Rady Sektorowej
- Anna Malinowska, Kierownik Działu Szkoleń i Rozwoju w Ringier Axel Springer Polska, członek Rady Sektorowej
Podsumowanie – zakończenie
Marcin Olkowicz, Przewodniczący Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowe,
Dla kogo
Seminarium adresowane jest do przedstawicieli firm i instytucji związanych z kwalifikacjami w branży marketingowej. W szczególności do:
- przedsiębiorców – zarówno przedstawicieli reklamodawców, jak i agencji oraz domów mediowych
- osób zajmujących się HR
- przedstawicieli uczelni wyższych, liceów, techników i szkół zawodowych
- przedstawicieli instytucji edukacji nieformalnej
- przedstawicieli instytucji administracji państwowej