Treść artykułu

Relacja z konferencji MarCom Skills 2022

27.10.2022  odbyła się druga konferencja MarCom Skills Day. Wirtualna konferencja na żywo, została skierowana do osób pracujących w marketingu, HR i edukacji. Podczas wydarzenia uczestnicy dowiedzieli się, jak dziś poruszać się w obszarze komunikacji marketingowej oraz jakie działania podejmować, aby podążać za zmianami kreującymi rynek pracy w sektorze.

Zaproszeni eksperci podjęli najciekawsze zagadnienia i przyjrzeli się im z bliska oraz podzielili się swoją praktyczną wiedzą i doświadczeniem. Podczas 6 inspirujących wystąpień mówili o wyzwaniach, które stawia przed nami szybko zmieniające się otoczenie. Wszechobecna technologia wpływa na charakter pracy marketerów, muszą oni łączyć kompetencje z kilku obszarów, aby świadomie poruszać się w środowisku „martech” oraz umiejętnie wykorzystywać technologię do optymalizacji swojej pracy. Odpowiedzieliśmy na pytanie, czy takie działania wykraczają poza strefę komfortu organizacji.

Skoncentrowaliśmy się na umiejętnościach w świecie komunikacji marketingowej. Jakie będą kompetencje przyszłości i czy z myślą o niej powinniśmy je standaryzować? Przedstawiliśmy praktyczny wymiar tej kwestii, podsumowując rezultaty działań Rady Sektorowej w latach 2019 – 2022. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *