MarCom Skills Seminar II

25.11.2021 w trybie online odbyło się kolejne wydarzenie poświęcone rozwojowi kompetencji w sektorze komunikacji marketingowej. Podczas drugiej edycji MarCom Skills Seminar rozmawialiśmy o tym, jak uczelnie mogą i powinny  współpracować z biznesem, by na rynek pracy trafiali adepci z kompetencjami, których pracodawcy rzeczywiście potrzebują. 

Zapraszamy do pobrania prezentacji z wydarzenia, nagrania udostępnimy już wkrótce!

Agenda

14:00 – 14:05 Rozpoczęcie

  • Marcin Olkowicz, Przewodniczący Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej

14:05 – 14:20 Prezentacja wyników badania Rady Sektorowej nt. wpółpracy biznesu z edukacją

  • Piotr Żulikowski, specjalista ds. badań,  Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej

    POBIERZ PREZENTACJĘ >

14:20 – 14:50 Akademickie Biura Karier jako HR Biznes Partner dla firm – ewolucja czy rewolucja? 

  • Dobrosława Choryńska-Chudy, Kierownik Centrum Karier Collegium Civitas, członkini Komitetu Eksperckiego Rady Sektorowej

    POBIERZ PREZENTACJĘ >

14:50 – 15:15 Czego biznes potrzebuje od edukacji wyższej? 

15:15 – 16:00 Panel dyskusyjny: Efektywna współpraca  biznesu z uczelniami 

  • Prowadzący: Adam Polasz, facylitator, trener, wykładowca, badacz
  • Paneliści:
    • Ewa Kluczek – Woźniak, Kierownik Sekcji ds. Doradztwa Zawodowego w Biurze Karier Politechniki Warszawskiej

    • Paweł Kopacki, Dyrektor Produktu i Big Data w Reklamie, Wirtualna Polska Media

    • Grzegorz KrzemieńPrezes Zarządu, GoldenSubmarine; członek Rady Sektorowej

    • Dr Anita Zarzycka, Pełnomocniczka Dziekana ds. Dydaktyki oraz wykładowczyni na Uczelni Łazarskiego 

16:00 -16:05 Podsumowanie – zakończenie

  • Marcin Olkowicz, Przewodniczący Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej

Dla kogo

Seminarium adresowane było do przedstawicieli firm i instytucji związanych z kwalifikacjami w branży marketingowej. W szczególności do:

  • przedsiębiorców – zarówno przedstawicieli reklamodawców, jak i agencji oraz domów mediowych
  • osób zajmujących się HR
  • przedstawicieli uczelni wyższych, liceów, techników i szkół zawodowych
  • przedstawicieli instytucji edukacji nieformalnej
  • przedstawicieli instytucji administracji państwowej
Patroni medialni: