Treść artykułu

Raport: Marketingowe kompetencje przyszłości. Edycja II

Które z kompetencji marketingowych będą liczyć się w przyszłości? Przedstawiamy wyniki drugiej edycji badania potrzeb szkoleniowo-rozwojowych w sektorze komunikacji marketingowej, zrealizowanego przez Radę Sektorową ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.

Raport Marketingowe Kompetencje Przyszłości jest jednym z narzędzi Rady Sektorowej ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej do opracowania rekomendacji usług rozwojowych dla tegoż sektora. Badanie prowadzone było od 19 kwietnia do 21 czerwca 2021.

Przedstawiciele kadry zarządzającej przedsiębiorstw SKM deklarowali największe zapotrzebowanie na przeszkolenie pracowników w obszarze:
• marketingu internetowego
• zarządzania projektami
• komunikacji marketingowej
• kreatywności

Pracownicy natomiast deklarowali, że w 2021 roku najchętniej rozwinęliby kompetencje w zakresie:
• marketingu internetowego
• komunikacji marketingowej
• marketingu i zarządzania w marketingu
• strategii

Dokładna analiza, komentarze ekspertów oraz porównanie wyników z pierwszą edycją badania z 2020 roku znajdują się w publikacji.

Życzymy udanej lektury!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *