Treść artykułu

O kompetencjach w komunikacji marketingowej podczas III Kongresu Futurologicznego w Krakowie

Tegoroczna edycja wydarzenia przyciągnęła jak co roku liczne grono ekspertów i miłośników fantastyki, ale również osoby zainteresowane aktualnymi wizjami przyszłości. Równolegle realizowane były dwa bloki: nauki i kultury. Łącznie odbyło się 30 wykładów, paneli dyskusyjnych, którym tworzy szyły sesje Role Play i prezentacji gier. Głos zabrało aż 46 osób, a zakres poruszonych zagadnień był bardzo szeroki: od wizji imperium, poprzez rolę AI w edukacji, aż po wykorzystanie technologii kosmicznych w konfliktach zbrojnych. 

W sobotę 9 września miała miejsce prezentacja: „Kompetencje przyszłości w marketingu wiedzy. Czy miał je Ijon Tichy 2039 roku?”, którą poprowadził lider Grupy Roboczej Edukacja i Kariera Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej – Zbigniew Brzeziński. Celem wystąpienia było upowszechnianie rezultatów prac Rad. Prelegent przybliżał zapisy z raportów, monitoringów oraz „pakietu młodzieżowego”.

Pełny program III Kongresu Futurologicznego dostępny jest na stronie www >> 

Zachęcamy do obejrzenia poniższej galerii zdjęć z wydarzenia. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *