Aktualności
Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej to pierwsza z cyklicznych publikacji, którą rozpoczynamy przygotowany przegląd interesujących i ważnych dla naszego sektora informacji i zjawisk rynkowych, pozyskanych w wyniku prowadzonego przez nas monitoringu mediów, opinii i innych źródeł informacji. Zachęcamy do lektury kilkudziesięciu stron opracowania! Celem badania jest określenie zapotrzebowania na najbardziej pożądane usługi związane z rozwojem kompetencji w branży komunikacji marketingowej. Jego wyniki posłużą m.in. do przygotowania przez Radę Sektorową rekomendacji na szkolenia dla pracowników tego sektora. Część z rekomendowanych usług otrzyma dofinansowanie ze środków unijnych. DIMAQ DAY to wydarzenie, podczas którego eksperci przedstawią najskuteczniejsze obecnie możliwości promocji online firm. Konferencja odbędzie się już na początku marca aż w trzech miastach. Jako partner wydarzenia serdecznie zapraszamy do udziału! Zapraszamy na spotkanie o oczekiwaniach wobec pracy i jego nowych wymiarach, którego jesteśmy partnerem. O potrzebie takiego badania opowiedzą Dariusz Andrian, VMLYR, i Mateusz Galica, KANTAR, a o wynikach badania sensu pracy, wnioskach i założeniach na przyszłość, porozmawiamy z autorem Bartkiem Brachem, brightlight, oraz z zaproszonymi ekspertami. Sektorowa Rada ds. Kompetencji – Informatyka realizuje badanie potrzeb kompetencyjnych sektora IT. Zapraszamy do udziału wszystkich, którzy reprezentują firmy z branży IT. Badanie trwa do 17 lutego br. PARP, we współpracy z Sektorową Radą ds. Kompetencji, w ramach projektu Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego, przeprowadzi badania w branży komunikacji marketingowej. Ich celem jest zwiększenie wiedzy o potrzebach kwalifikacyjno-zawodowych. Więcej informacji w artykule na łamach Wirtualnych Mediów > 29 stycznia 2020 r. podczas konferencji „MarCom Skills Day” odbyła się uroczysta inauguracja działań Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. W uroczystości udział wzięli przedstawiciele Ministerstwa Rozwoju oraz Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości , którzy wręczyli akty powołania członkom Rady Sektorowej, dzięki czemu oficjalnie rozpoczęła ona swoją działalność. „Należy pamiętać, że żadne przedsiębiorstwo, żaden sektor i żadne państwo nie będzie się rozwijać, jeśli nie będzie mieć ludzi, którzy posiadają odpowiednie kompetencje, na właściwych stanowiskach. Celem całego systemu rad ds. kompetencji jest zidentyfikowanie luk kompetencyjnych, a następnie ich skuteczne zmniejszanie” – mówi Adam Banaszak, wiceprezes PARP. Dowiedz się więcej > PARP ogłasza nabór do drugiej edycji programu szkoleniowo-doradczego, który kierowany jest do kadry zarządzającej firm. W ramach Akademii możesz skorzystać ze szkoleń w postaci cyklicznych zjazdów (wykłady teoretyczne i warsztaty praktyczne) oraz uzyskać wsparcie doradcy i eksperta tematycznego przez cały cykl uczestnictwa. Nabór do II edycji programu trwa do 31 grudnia 2019. Do siedmiu już działajacych sektorowych rad do spraw kompetencji wkrótce dołączy kolejnych 10. Właśnie uzyskały one dofinansowanie z PARP. Zadaniem rad jest m.in. ocena luk kompetencyjnych w poszczególnych obszarach gospodarki i wypracowanie rozwiązań systemowych, ktore pozwolą lepiej dopasować ofertę edukacyjną do potrzeb przedsiębiorców. Więcej w artykule na łamach DGP >Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej. Edycja I
Potrzebujemy Twojej opinii! Rusza pierwsze badanie potrzeb szkoleniowo–rozwojowych w marketingu
Jesteśmy partnerem konferencji DIMAQ Day
Sens Pracy – zbadaj i zaprojektuj. Jesteśmy partnerem spotkania
Weź udział w badaniu nt. kompetencji w sektorze IT
[Piszą o nas] Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej przebada potrzeby pracowników i pracodawców w marketingu
Jak systemowo tworzyć i rozwijać kwalifikacje marketingowe? Oficjalna inauguracja Rady Sektorowej podczas MarCom Skills Day
Odpowiedź na zmieniające się wymagania rynku pracy [wywiad w Rzeczpospolitej]
Zgłoś się do Akademii Menedżera Innowacji i otrzymaj dofinansowanie do szkoleń dla kadry zarządzającej w Twojej firmie
Pracodawcy z kolejnych branż zyskują wpływ na rynek edukacji [artykuł w Dzienniku Gazecie Prawnej]