Aktualności

Rusza kolejna edycja konkursu „Pracodawca Jutra”

17 kwietnia 2023 wystartowała siódma edycja „Pracodawcy Jutra”. Konkurs Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości skierowany jest do przedsiębiorców oraz instytucji edukacyjnych współpracujących z przedsiębiorcami, którzy realizowali inicjatywy edukacyjne w obszarze rozwoju pracowników lub propagowania idei edukacyjnych. Laureatów tegorocznego konkursu poznamy w październiku.

Dugi etap konkursu „Biznes z klasą” pod naszym patronatem zakończony!

Od pomysłu do własnej działalności gospodarczej. W Kieleckim Parku Technologicznym odbyły się warsztaty z przedsiębiorczości w ramach konkursu „Biznes z klasą”, który objęty jest patronatem Rady Sektorowej. Uczniowie kieleckich szkół ponadpodstawowych uczyli się jak zaprezentować swoje pomysły na własny biznes, albo projekt akcji społecznej.

Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej. Edycja XIII

Oddajemy w Państwa ręce ósmą edycję przeglądu informacji istotnych z punktu widzenia sektora, opracowaną na bazie monitoringu mediów, raportów branżowych i innych publikacji. Obecne wydanie koncentruje się na zapotrzebowaniu na kompetencje specyficzne dla branży komunikacji marketingowej oraz na przemianach w zakresie popytu na umiejętności na rynku pracy.

Znamy zwycięzców 11. edycji Genius Universitatis!

Już 11. edycja. Aż 35 uczestników – uczelni i wydziałów. W sumie 103 prace przesłane do 8 różnych kategorii. Ale tylko jeden (1!), ale jakże ambitny cel wszystkich tych wysiłków: zaprezentować uczelnię/wydział/instytut/katedrę jako miejsce wymarzone dla kandydatów na studia na rok akademicki 2022/2023. Przedstawiamy  laureatów konkursu Genius Universitatis 2023. Rada Sektorowa była partnerem wydarzenia. 

Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej. Edycja XII

Oddajemy w Państwa ręce ósmą edycję przeglądu informacji istotnych z punktu widzenia sektora, opracowaną na bazie monitoringu mediów, raportów branżowych i innych publikacji. Obecne wydanie koncentruje się na zapotrzebowaniu na kompetencje specyficzne dla branży komunikacji marketingowej oraz na przemianach w zakresie popytu na umiejętności na rynku pracy.

Relacja z konferencji MarCom Skills 2022

27.10.2022  odbyła się druga konferencja MarCom Skills Day. Wirtualna konferencja na żywo, została skierowana do osób pracujących w marketingu, HR i edukacji. Podczas wydarzenia uczestnicy dowiedzieli się, jak dziś poruszać się w obszarze komunikacji marketingowej oraz jakie działania podejmować, aby podążać za zmianami kreującymi rynek pracy w sektorze.

III edycja „MarCom Skills Day” już 27 października

Zapraszamy do udziału w kolejnej edycji bezpłatnej, wirtualnej konferencji na żywo, kierowanej do osób pracujących w marketingu, HR i edukacji. Podczas wydarzenia uczestnicy dowiedzą się, jak dziś poruszać się w obszarze komunikacji marketingowej oraz jakie działania podejmować, aby podążać za zmianami kreującymi rynek pracy w sektorze.

Pakiet materiałów dla uczelni wyższych

Eksperci Sektorowej Rady ds. Sektora Komunikacji Marketingowej przygotowali pakiet bezpłatnych materiałów dla szkół wyższych. Zawiera on cztery kompleksowe ekspertyzy dotyczące rekomendowanych zmian w zakresie akademickich biur karier, staży, studiów dla praktyków, a także systemu ECTS oraz szczegółowe propozycje rekomendowanych programów nauczania na uczelniach wyższych na kierunkach: Analityka w komunikacji marketingowej, Digital expert, Performance marketing, Zarządzanie projektem marketingowym i Zarządzanie w przemyśle kreatywnym. 

Tworzymy Sektorową Ramę Kwalifikacji

Serdecznie zapraszamy do udziału w ważnym etapie budowania dokumentu Sektorowej Ramy Kwalifikacji sektora Komunikacji Marketingowej. Aby wziąć udział, dołącz do seminariów i badań jakościowych FGI. Spotkania odbędą się online.

1 2 9