Aktualności

Zostań Pracodawcą Jutra! Trwa przyjmowanie zgłoszeń do 8. edycji konkursu

1 kwietnia 2025 ruszyła VIII edycja konkursu Pracodawca Jutra 2025 organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości! To wyjątkowa inicjatywa, której celem jest wyróżnienie firm i instytucji edukacyjnych realizujących modelowe działania edukacyjne w duchu nowoczesnych technologii, innowacji oraz zrównoważonego rozwoju. Przyjmowanie zgłoszeń trwa do 30 czerwca. 

Patronat Rady: Festiwal Komunikacji Społecznej „Trzy światy” 2025

Politechnika Częstochowska – Wydział Zarządzania i Zespół Szkół Przemysłu Mody i Reklamy w dniach 3 – 4 kwietnia 2025 już po raz trzeci organizują Festiwal Komunikacji Społecznej „Trzy światy”. To wydarzenie o charakterze bezpłatnym łączące debatę społeczną, edukację i sztukę, które objęliśmy patronatem Rady.

Patronat Rady: VI Panel dyskusyjny o karierze w komunikacji

Już  15 października o godz. 10:00 na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach po raz szesnasty spotkamy się  podczas panelu dyskusyjnego poświęconego karierze w komunikacji. Rada Sektorowa objęła panel swoim patronatem, a wydarzenie organizowane jest w ramach  Ogólnopolskiego Tygodnia Kariery. Zapraszamy! Wstęp wolny.

47. Akademia Kariery Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

W dniach 16-22 kwietnia 2024 r. odbywać się będzie 47. Akademia Kariery. W ramach wydarzenia odbędą bezpłatne szkolenia i warsztaty organizowane przez Centrum Karier i Współpracy z Absolwentami Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Rada Sektorowa jest partnerem merytorycznym wydarzenia.

Od edukacji do kariery – zapraszamy na bezpłatne wydarzenie

W imieniu Rady Sektorowej i Instytutu Mediów Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, serdecznie zapraszamy na hybrydowe spotkanie „Od edukacji do kariery”, które odbędzie się we czwartek 14 marca w godzinach 11:30-13:45.

Raport: Marketingowe kompetencje przyszłości. Edycja III

Które z kompetencji marketingowych będą liczyć się w przyszłości? Przedstawiamy wyniki trzeciej edycji badania potrzeb szkoleniowo-rozwojowych w sektorze komunikacji marketingowej, zrealizowanego przez Radę Sektorową ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.

1 2 11