Aktualności

Zarządzanie empatyczne: Anna Kupczyk gościem podcastu

Jak budować wielopoziomowe zaufanie w organizacji w dobie pracy zdalnej? Dlaczego w zarządzaniu coraz większą rolę odgrywa empatia i jak się jej nauczyć? Anna Kupczyk z GroupM, członkini Rady Sektorowej, była gościem podcastu Hybrydowy HR, w którym opowiadziała o zarządzaniu empatycznym. Zapraszamy do wysłuchania!

Marketingowe kompetencje przyszłości. Weź udział w II edycji badania!

Zapraszamy do udziału w drugiej edycji badaniu potrzeb szkoleniowo-rozwojowych w sektorze komunikacji marketingowej. Pierwszą edycję przeprowadziliśmy rok temu – tuż na początku pandemii. Porównanie wyników obu edycji badań będzie zatem tym bardziej interesujące. poszerzamy również grupę respondentów – oprócz pracowaców i pracowników SKM o opinię chcemy również zapytać o kandydatów do pracy w tym sektorze.

Spotkanie nt. dofinasowania szkoleń

Jeszcze do 22 marca małe i średnie przedsiębiorstwa działające w Sektorze Komunikacji Marketingowej moga składać wnioski o dofinansowanie szkoleń z marketingu i nie tylko. W imieniu Konfederacji Lewiatan oraz PARP zapraszamy do udziału w bezpłatnym spotkaniu nt. tego, jak środki pozyskać. Spotkanie odbędzie się 17.03 w godz. 10:00-11:30.

Jak wygląda współpraca na styku nauki i biznesu? Weź udział w badaniu!

Czy młodzi adepci sztuki komunikacji marketingowej, wchodząc na rynek wiedzą, jakie są wobec nich oczekiwania? Czy nauka idzie w parze z praktyką? Weź udział w badaniu, którego wyniki posłużą do opracowania raportu prezentującego status współpracy, wskaźniki potencjału oraz bariery kooperacji, a także pozwolą opracować założenia warsztatów dotyczących usprawnienia współpracy.

Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej. Edycja V

Zapraszamy do lektury piątej edycji przeglądu informacji istotnych z punktu widzenia sektora, opracowanego na bazie monitoringu mediów, raportów branżowych i innych publikacji. Edycję tę dedykujemy zmianom, jakie zaszły w szybszym tempie, niż się mogliśmy spodziewać, w związku z pandemią oraz trendom dotyczącym jej wpływu na nasze życie, rynek pracy i kondycję sektora w przyszłości.

1 2 5