Aktualności

Dentsu i PGP Hub docenieni w konkursie Pracodawca Jutra

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozstrzygnęła VII edycję konkursu „Pracodawca Jutra”, mającego na celu wyróżnienie i promowanie podmiotów, które realizują modelowe inicjatywy edukacyjne z zakresu współpracy biznesu z edukacją. 12 grudnia 2023 r. Warszawie odbyła się uroczysta gala finałowa, podczas której ogłoszono wyniki konkursu i wręczono nagrody laureatom. W sektorze komunikacji makrtingowej docenieni zostali Dentsu i PGP Hub. 

Jak było na Festiwalu Komunikacji Społecznej „Trzy Światy”? Przeczytaj naszą relację!

II edycja Festiwalu Komunikacji Społecznej „Trzy Światy” odbyła się w dniach 7–8 grudnia w Częstochowie. W wydarzeniu, będącego inicjatywą Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej oraz Zespołu Szkół Przemysłu Mody i Reklamy im. W.S. Reymonta, nie zabrakło równiez przedstawicieli Rady Sektorowej, która była partnerem wydarzenia,  podkreślało zaangażowanie branżowego środowiska w rozwój komunikacji społecznej.

Wyzwania HR w 2024: Jak możemy im sprostać? Weź udział w KNOW HOW HR by SAR

SAR rozpoczyna nowy projekt, skierowany do działów HR agencji i klientów. Program ma na celu dostarczenie wartościowego wsparcia w obliczu dynamicznych zmian na rynku pracy oraz rosnących oczekiwań związanych ze zrównoważonym rozwojem, zawartych w zbiorze standardów postępowania w biznesie ESG. Pierwsze spotkanie już 7 grudnia w Warszawie i online.

Webinar SGH: Dopasowanie kompetencji absolwentów do potrzeb rynku pracy

Tematem webinarium będzie przedstawienie i ukazanie działania Sektorowych Rad ds. Kompetencji. Będziemy szukać odpowiedzi na pytanie wiodące: Jak / co uczelnia może czerpać z działalności Sektorowych Rad ds. Kompetencji? Postawimy tezę, że jest wiele obszarów synergicznych pomiędzy uczelniami a Sektorowymi Radami ds. Kompetencji.

Raport z II edycji Branżowego Badania Kapitału Ludzkiego dla SKM

Już jest raport z wynikami drugiej edycji Branżowego Bilansu Kapitału Ludzkiego II dla sektora komunikacji marketingowej. Projekt ten, prowadzony przez PARP we współpracy z Sektorową Radą ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, miał na celu zwiększenie wiedzy na temat stanu i kierunków rozwoju kadr w branży i związanego z nim zapotrzebowania na kompetencje.

O kompetencjach w komunikacji marketingowej podczas III Kongresu Futurologicznego w Krakowie

W Krakowie w dniach 9-10 września odbył się III Kongres Futurologiczny. Konferencja służyć miałaa integracji środowisk artystycznych i akademickich, stwarzając przestrzeń do interdyscyplinarnego dyskursu. Nie zabraklo naszego przedstawiciela, Zbigniewa Brzezińskiego, który mówił o kompetencjach przyszłości w marktingu wiedzy. Zapraszamy do pobrania prezentacji z wystąpienia oraz obejrzenia galerii zdjęc.

1 2 11