Aktualności

Aplikacja mobilna SuperStaż dla Nauczycieli

Aplikacja mobilna „SuperStaż dla Nauczycieli” to zrealizowana w konwencji komiksu gra, której celem jest poznanie Sektora Komunikacji Marketingowej. W aplikacji można poznać podstawowe stanowiska pracy oraz dowiedzieć się czym jest brief, a także poznać przykłady działań promocyjnych dla produktów skierowanych do konkretnej grupy odbiorców.

SuperStaż! Aplikacja mobilna o Sektorze Komunikacji Marketingowej

Aplikacja mobilna „SuperStaż” to zrealizowana w konwencji komiksu gra, której celem jest poznanie Sektora Komunikacji Marketingowej. W aplikacji można poznać podstawowe stanowiska pracy oraz dowiedzieć się czym jest brief, a także poznać przykłady działań promocyjnych dla produktów skierowanych do konkretnej grupy odbiorców.

„Pracodawca Jutra” – wyłoniono laureatów 6. edycji konkursu

Znamy laureatów 6. edycji konkursu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości „Pracodawca Jutra”. Organizatorzy wyłonili zwycięzców w trzech kategoriach: „Rozwój pracownika”, „Dojrzałe kompetencje” oraz „Ambasador Edukacji”. Przedstawiciele Rad Sektorowych przyznali tytuł Pracodawca Jutra 2022 firmie Dentsu za „The Code” – inicjatywę wspierającą edukację młodych pokoleń w obszarze kompetencji cyfrowych.

Webinar: Co przyciąga młodych? Pokolenie Z o pracy w marketingu.

Zapraszamy do obejrzenia nagrania i pobrania prezentacji z webinaru poświęconemu wynikom badania „Co przyciąga młodych? Pokolenie Z o pracy w sektorze”. W czasie panelu dyskusyjnego poznaliśmy opinie z perspektywy pracodawcy, młodego pokolenia i reprezentanta rynku HR.

Marketingowe kompetencje przyszłości. Weź udział w III edycji badania!

Zapraszamy do udziału w trzeciej edycji badania potrzeb szkoleniowo-rozwojowych w sektorze komunikacji marketingowej. Pierwszą edycję przeprowadziliśmy tuż na początku pandemii, drugą już w jej trakcie, a obecna – trzecia edycja odbywa się w nowej sytuacji geopolitycznej. Porównanie wyników wszystkich edycji badań będzie zatem tym bardziej interesujące. Jeśli reprezentujesz sektor komunikacji marketingowej, pomóż nam i podziel się swoją opinią! Termin badania przedłyżamy do 27 kwietnia!

Premiera wyników badania rynku pracy w mediach i reklamie podczas VideWars by ScreenLovers

Już 12 kwietnia podczas konferencji VideoWars by ScreenLovers odbędzie się premiera badania rynku pracy w mediach i reklamie, którego byliśmy partnerem. Badanie dotyczyło tego, jak – w porównaniu z 2019 rokiem – zmieniło się samopoczucie i przemyślenia ludzi pracujących w reklamie oraz z jakimi wyzwaniami mierzą się pracodawcy i pracownicy tej dynamicznej, a przez to wymagającej branży.

Raport z I edycji badań – BBKL

Przedstawiamy wyniki pierwszej edycji badania Branżowego Bilansu Kapitału Ludzkiego II – sektor komunikacji marketingowej realizowanego przez PARP we współpracy z Sektorową Radą ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.

Tendencje branżowe a kształcenie w sektorze

W niniejszym opracowaniu ekspertów Rady, Tomasz Chrząstek, Adiunkt w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach, Kierownik Uniwersyteckiego Centrum Mediów przybliża bliższą i dalszą perspektywę dla środowiska akademickiego.

Wsparcie na rzecz Ukrainy

W ramach działań pomocowych na rzecz uchodźców z Ukrainy, Departament Rynku Pracy w Ministerstwie Rodziny i Polityki Społecznej utworzył rządową stronę, w ramach której można udzielić wsparcia lub je znaleźć. Są tam także informacje o oficjalnych akcjach pomocowych na rzecz Ukrainy. Ministerstwo ogłosiło również konkurs na aktywizację cudzoziemców. Szczegóły na stronie www. Organizacje i firmy z sektora zjednoczyły siły na rzecz wsparcia dla sąsiadów. Z inicjatywy Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, przy wsparciu partnerów IAA Polska, IAB Polska, ZFPR oraz firmy…

Premiera raportu Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego II w SKM

Zapraszamy na spotkanie 10 marca, z cyklu „Okrągły stół” pt.: Pomiędzy automatyzacją procesów marketingowych a komunikacją Human To Human (H2H), podczas którego zostaną przedstawione wyniki I edycji badania Branżowego Bilansu Kapitału Ludzkiego II – sektor komunikacji marketingowej realizowanego przez PARP we współpracy z Sektorową Radą ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.

1 2 8