Aktualności

Zostań Pracodawcą Jutra! Trwa przyjmowanie zgłoszeń do 8. edycji konkursu

Ruszyła VIII edycja konkursu Pracodawca Jutra 2025 organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości! To wyjątkowa inicjatywa, której celem jest wyróżnienie firm i instytucji edukacyjnych realizujących modelowe działania edukacyjne w duchu nowoczesnych technologii, innowacji oraz zrównoważonego rozwoju. Przyjmowanie zgłoszeń trwa do 31 lipca. 

Patronat Rady: Festiwal Komunikacji Społecznej „Trzy światy” 2025

Politechnika Częstochowska – Wydział Zarządzania i Zespół Szkół Przemysłu Mody i Reklamy w dniach 3 – 4 kwietnia 2025 już po raz trzeci organizują Festiwal Komunikacji Społecznej „Trzy światy”. To wydarzenie o charakterze bezpłatnym łączące debatę społeczną, edukację i sztukę, które objęliśmy patronatem Rady.

Patronat Rady: VI Panel dyskusyjny o karierze w komunikacji

Już  15 października o godz. 10:00 na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach po raz szesnasty spotkamy się  podczas panelu dyskusyjnego poświęconego karierze w komunikacji. Rada Sektorowa objęła panel swoim patronatem, a wydarzenie organizowane jest w ramach  Ogólnopolskiego Tygodnia Kariery. Zapraszamy! Wstęp wolny.

47. Akademia Kariery Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

W dniach 16-22 kwietnia 2024 r. odbywać się będzie 47. Akademia Kariery. W ramach wydarzenia odbędą bezpłatne szkolenia i warsztaty organizowane przez Centrum Karier i Współpracy z Absolwentami Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Rada Sektorowa jest partnerem merytorycznym wydarzenia.

Od edukacji do kariery – zapraszamy na bezpłatne wydarzenie

W imieniu Rady Sektorowej i Instytutu Mediów Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, serdecznie zapraszamy na hybrydowe spotkanie „Od edukacji do kariery”, które odbędzie się we czwartek 14 marca w godzinach 11:30-13:45.

Raport: Marketingowe kompetencje przyszłości. Edycja III

Które z kompetencji marketingowych będą liczyć się w przyszłości? Przedstawiamy wyniki trzeciej edycji badania potrzeb szkoleniowo-rozwojowych w sektorze komunikacji marketingowej, zrealizowanego przez Radę Sektorową ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.

1 2 12