Aktualności
Komunikacja ma największą wartość, gdy odpowiada na bieżące wydarzenia i zabezpiecza reputację na przyszłość. Dlatego Związek Firm Public Relations zorganizować największą branżową konferencję online „PR 2021. Challenge accepted!” poświęconą komunikacji po pandemii. Wśród zaproszonych prelegentów znaleźli się Ewa Opach i Marcin Olkowicz, przedstawiciele Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. Zapraszamy do rejestracji! Oddajemy w Państwa ręce drugą edycję przeglądu informacji istotnych z punktu widzenia sektora, opracowanego na bazie monitoringu mediów, raportów branżowych i innych publikacji. Niniejsza edycja obejmuje okres kwiecień – czerwiec 2020 roku – niezwykle wyjątkowy czas, dlatego postanowiliśmy, że motywem przewodnim raportu będzie pandemia i jej skutki. Zapraszamy do lektury! W styczniu 2020 zainaugurowała prace Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. Na temat celów i najbliższych wyzwań Rady z przewodniczącym Marcinem Olkowiczem rozmawia Redakcja kwartalnika Doradca Kariery. Zapraszamy do lektury. Celem naboru jest wsparcie utrzymania działalności gospodarczej średniego przedsiębiorcy, który na skutek wystąpienia pandemii COVID-19, w dniu udzielenia pomocy znajduje się w trudnej sytuacji lub odnotował spadek obrotów o co najmniej 30% w dowolnym miesiącu po 1 lutego 2020 r. Co zrobić, żeby szkoły i uczelnie oraz inne podmioty działające w ramach systemu edukacji przygotowywały takich pracowników, jakich potrzebują pracodawcy? Rekomendacje wskazujące na potrzeby związane z niwelowaniem luk kompetencyjnych zgłaszanych przez polskich pracodawców przygotowują działające przy Prezesie PARP sektorowe rady ds. kompetencji. Zapraszamy do lektury artykułu opublikowanego na łamach Wprost. Przedstawiamy wyniki pierwszego z cyklu badań potrzeb szkoleniowo-rozwojowych w sektorze komunikacji marketingowej, zrealizowanego przez Sektorową Radę ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. Zapraszamy również na webinar – dyskusję ekspercką 27.05 o godz. 15:00 Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej to pierwsza z cyklicznych publikacji, którą rozpoczynamy przygotowany przegląd interesujących i ważnych dla naszego sektora informacji i zjawisk rynkowych, pozyskanych w wyniku prowadzonego przez nas monitoringu mediów, opinii i innych źródeł informacji. Zachęcamy do lektury kilkudziesięciu stron opracowania! Celem badania jest określenie zapotrzebowania na najbardziej pożądane usługi związane z rozwojem kompetencji w branży komunikacji marketingowej. Jego wyniki posłużą m.in. do przygotowania przez Radę Sektorową rekomendacji na szkolenia dla pracowników tego sektora. Część z rekomendowanych usług otrzyma dofinansowanie ze środków unijnych. DIMAQ DAY to wydarzenie, podczas którego eksperci przedstawią najskuteczniejsze obecnie możliwości promocji online firm. Konferencja odbędzie się już na początku marca aż w trzech miastach. Jako partner wydarzenia serdecznie zapraszamy do udziału! Zapraszamy na spotkanie o oczekiwaniach wobec pracy i jego nowych wymiarach, którego jesteśmy partnerem. O potrzebie takiego badania opowiedzą Dariusz Andrian, VMLYR, i Mateusz Galica, KANTAR, a o wynikach badania sensu pracy, wnioskach i założeniach na przyszłość, porozmawiamy z autorem Bartkiem Brachem, brightlight, oraz z zaproszonymi ekspertami.Marcin Olkowicz prelegentem konferencji PR 2021. Challenge accepted!
Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej. Edycja II
Potrzebujemy systemowych zmian. Wywiad z Marcinem Olkowiczem, przewodniczącym Rady Sektorowej
Dotacje na kapitał obrotowy – nabór wniosków dla średnich przedsiębiorstw od 15 czerwca
Pracownik „nowej rzeczywistości” – jak wyjść z pandemii?
Które z kompetencji marketingowych będą liczyć się w przyszłości? Pobierz najnowszy raport Rady Sektorowej!
Monitoring rynku pracy, edukacji i komunikacji marketingowej. Edycja I
Potrzebujemy Twojej opinii! Rusza pierwsze badanie potrzeb szkoleniowo–rozwojowych w marketingu
Jesteśmy partnerem konferencji DIMAQ Day
Sens Pracy – zbadaj i zaprojektuj. Jesteśmy partnerem spotkania